معرفی جدید ترین پولیف زنجیری

در طول زندگی و کاری هر­کسی برای بالابردن یا برداشتن اجسام سنگین به یک شخص دیگری نیاز دارد که به طرف مقابل کمک کند. حال در کارهای صنعتی یا ساختمان سازی به قرقره های مخصوص یا طناب های محکم نیاز دارید و می دانید که در کارهای بیش تر و سنگین تر این مشاغل تنها این لوازم برای بالا بردن و کشیدن یا برداشتن اجسام سنگین مانند ستون های فلزی یا دستگاه های سنگین، کافی نمی باشد. ما در این مقاله قصد داریم به شما یک دستگاهی که بتواند به راحتی در کارهای سنگین و حساس به شما کمک کند را معرفی کنیم. پولیف زنجیری یک نوع دستگاهی است که قادر است تمام مشکلاتی از جمله کشیدن اجسام سنگین به مکان دیگر را برعهده گرفته و به راحتی کار را برای مهندس و صاحب کار آسان کند. پولیف زنجیری قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه ها دارد شما قادر هستید برای مشاغل های صنعتی، ساختمان سازی، مالک های گاراژ یا کارگاه های بزرگ از این دستگاه استفاده کنید و کار خود را به نحو احسن انجام دهید. در آخر اینکه این دستگاه علاوه بر مواری که ذکر شد قادر است، بالا بردن بسته بندی های حساس را نیز بر­­عهده بگیرد.

مزایای جدیدترین پولیف زنجیری

این نوع محصول نیز دارای مزایایی می باشد که در ادامه به چند تا از آن ها می­پردازیم:

  • بدون نیاز و دسترسی به برق یا حتی روغن های مخصوص به این نوع دستگاه
  • مقرون به صرفه تر از جرثقیل یا وینچ های برقی
  • آسان ترین وسیله در نگهداری از آن و تعمیر در کم ترین زمان ممکن
  • قادر به کشیدن اجسام سنگین یا بالابردن و پایین آوردن آن ها در همه ی زاویه ها
  • دارا بودن از صدای کم
  • دارا بودن از ایمنی بالا و استاندارد
مشاهده مطلب
راهنمای خرید پنل صافکاری

 معایب جدترین پولیف زنجیری

این نوع محصول نیز دارای معایب هایی می باشد که در ادامه به چند تا از آن­ها می­پردازیم:

  • عملکرد آرام­ از بالابر یا وینچ های برقی
  • تنها می تواند در جاهایی که موقعیت مکانی دارد نصب و بکار ببرد و در جاها یا مکان های غیر شرایط قادر به استفاده نمی باشد.

مزایا و معایب های مهم پولیف زنجیری

ویژگی های مهم جدیدترین پولیف زنجیری

این دستگاه از ویژگی های مهم و اساسی برخوردار می باشد که در ادامه به چند ویژگی مهم آن می­پردازیم:

  • دارای ظرفیت مناسب

این نوع دستگاه از ظرفیت مناسب و قابل استفاده برای کارهای حساس برخوردار می باشد که اندازه ی دقیق ظرفیت این دستگاه، 5/0 تا 50 تن بوده که بر اساس نیاز هر فرد خریداری می شود.

  • دارای فاصله ی LIFT

این ویژگی به ارتفاع پولیف زنجیر مربوط است که بایستی در هنگام خرید به ارتفاع آن توجه کنید تا در حین کار با این دستگاه با مشکل مواجه نشوید. دقت کنید که اندازه ی دقیق این فاصله، 3 تا 6 متر می باشد.

  • دارای قطعات تعویض

توصیه می کنیم در هنگام خرید این دستگاه، نوع یا مدلی را انتخاب کنید که قطعات آن را بعد مشکلی بتوانید تعویض یا تعمیر کنید.

  • دارای زنجیره مناسب

حتما در خرید به نوع و جنس زنجیر توجه بیش تری کنید زیرا احتمال جنس بد را دارد که در حین کار باعث افتادن یا خراب شدن جسم سنگین مواجه نشوید.

ما در این مقاله با تمام ویژگی های مهم و مزایا و معایب یک پولیف زنجیری آشنا کردیم، حال برای خرید مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین این نوع دستگاه به شما سایت www.Italsanat.ir معرفی می کنیم. خریدار می تواند با شماره گیری شماره های داخل این سایت با مشاوران این نوع دستگاه صحبت کرده و اطلاعات بیش تر را کسب کند.

مشاهده مطلب
ابزار صافکاری بیرنگ

تولید محتوا و سئو توسط کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *