مقایسه اینورتر جوشکاری صبا الکتریک و آروا

اینورتر صبا و آروا دو برند بسیار مطرح بازار به شمار می آیند. اینورتر یکی از انواع دستگاه های جوش به شمار می آید که می تواند برای یکسو کننده جریان متناوب برق مفید باشد. برندهای آروا و صبا متنوع ترین دستگاه های این چنینی را تولید می کنند و در این میان قطعاً هرکدام از این برندها می توانند قابلیت های متنوعی را به نمایش بگذارند. موجی که از اینورتر به وجود می آید یک موج مکعبی است. معمولاً اینورتر را در ظرفیت های متفاوتی تولید و روانه بازار می کنند.

عمدتاً اینورتر را در دو دسته تک فاز و سه فاز تولید می کنند و معمولاً برای انواع پمپ های ساختمانی و صنعتی، سیستم های آبرسانی بوستر پمپ، بلوئر، آسانسور، ماشین آلات جوشکاری و بسیاری از موارد دیگر مورداستفاده قرار می گیرد. در ادامه به مقایسه اینورتر صبا و آروا بیشتر خواهیم پرداخت.

مقایسه اینورتر جوشکاری صبا الکتریک و آروا
مقایسه اینورتر جوشکاری صبا الکتریک و آروا

آشنایی با اینورتر صبا الکتریک

جدیدترین و با کیفیت ترین اینورتر های جوشکاری را برند معتبر صبا تولید می کند. شک نکنید که این مدل جزء جذاب‎ترین و کاربردی ترین مدل های اینورتری است که شما عزیزان با قیمت مناسب می توانید به سبد خرید خود اضافه کنید.

مشخصاتی که ما از محصولات برند صبا در تولید اینورتر در دست داریم، شامل انبر جوشکاری، انبر اتصال، کابل جوش است که استفاده از این دستگاه را بسیار مقرون به صرفه می کند.انبرهای مورد استفاده در اینورتر صبا استحکام بسیار بالایی دارند و همچنین منبع تغذیه آن برق است. به صورتی که از کابل برای اتصال به برق استفاده می شود تا به راحتی کار راحتی بتوان از دستگاه استفاده کرد.

آشنایی با اینورتر صبا الکتریک
آشنایی با اینورتر صبا الکتریک

قابلیت های اینورترهای برند صبا

  • پاشش جوش کم
  • جریان ثابت و یکنواخت
  • شروعی جوشکاری آسان
  • سیستم خنک کننده
مشاهده مطلب
اینورتر جوشکاری

کیف حمل اینورتر صبا

این دستگاه اینورتر دارای ملزوماتی است که به راحتی می توانید همراه خود حمل کنید. این ملزومات شامل انبر جوشکاری و کیف است که راحتی حمل و نقل را تضمین کرده است. نمایشگر دیجیتال روی دستگاه اینورتر قطعاً شما را با روند کار دستگاه و ولتاژ مورد استفاده بیشتر روبه رو خواهد کرد. فن خنک کننده و ماژول تغییر جریان و شدت بازده و فرکانس ۵۰.۶۰ ۶۰ هرتز و سایز الکترود ۲.۴، ۳.۲ و4 را باید جزء قابلیت های اینورترهای تولید برند صبا در نظر گرفت.

کیف کاملاً جادار با شیش جیب داخلی در محفظه اصلی و ۱۴ جیب بیرونی با بند رودوشی که از جنس جودان خارجی نانو پلی استر کیک دو لایه تولید شده است، توانسته توجه این برند را به راحتی حمل اینورتر توسط مشتری به رخ بکشد. ناگفته نماند که این کیف کاملاً ضد آب است.

اینورتر های قابل حمل آروا
اینورتر های قابل حمل آروا

معرفی اینورتر آروا

در ساختار دستگاه جوش اینورتر آروا از فنّاوری arc force استفاده می شود و می تواند به افزایش جریان در هنگام افت آن کمک کند. از جمله مزایایی که می توان در نظر گرفت، به عدم سوراخ شدن قطعه، حذف هزینه های اضافی، افزایش کیفیت جوش، کمتر شدن پروسه زمان جوشکاری و بسیاری از مزایای این چنینی دیگر اشاره کرد. ولوم Hot Start نیز در ساختار اینورتر آروا نقش مهمی را ایفا می کند. اینورتر جوشکاری آروا دارای کلیدهایی نظیر کلید VRD، کلید TIG و کلید SYN است. کلید SYN می توان از انواع الکترود در آمپرهای گوناگون به راحتی استفاده کرد. کلید TIG حالت جوشکاری دستی را به تنگستن تبدیل می کند. کلید VRD شما را در هنگام کار با قطعات کم ضخامت با آسودگی خاطر بیشتری روبه رو می کند. معمولاً آن دسته از افرادی که به دنبال تحویل کاری تمیز هستند از اینورتر آروا بیشتر استقبال می کنند.  چرخه عملکرد اینورتر آروا نیز 60 درصد معرفی می شود که این خود نکته حائز اهمیتی به شمار می آید.

مشاهده مطلب
دستگاه جوش خانگی
معرفی کامل دستگاه جوش آروا
معرفی کامل دستگاه جوش آروا

اینورتر صبا یا آروا ?

با توجه به معرفی اینورتر صبا و آروا می توان به این نتیجه رسید که هردو جزء بهترین های بازار هستند. در این میان البته هرکدام حرف های خاصی با قابلیت های ویژه ای برای گفتن دارند. اینورتر آروا معمولاً به خاطر کلیدهای متنوعی که دارد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

اینورتر صبا ولی از تکنولوژی بیشتری پشتیبانی می کند. دستگاه جوشکاری آروا معمولاً  از تنوع بیشتری نسبت به صبا برخوردار است. به همین دلیل در شرایط و موقعیت های گوناگون نیز می توان مورد استفاده قرارداد.معمولاً اینورتر آروا نیاز بیشتری را پاسخ می دهد و بهتر است که بدانید در مصارف بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. صبا نیز برند فوق العاده خاص و با قابلیتی است که قطعاً می تواند خروجی باکیفیتی را به نمایش بگذارد. صبا دارای 5 گواهی ثبت اختراع است که این خود جزء موضوعات بسیار مهم و کلیدی به شمار می آید. این برند ایرانی نسبت به آروا نیز با قیمت مقرون به صرفه تری به فروش می رسد.

کارایی و ویژگی اینورتر های آروا
کارایی و ویژگی اینورتر های آروا

 

خرید اینورتر جوشکاری

بهتر است که بدانید امروزه سایتی همچون italsanat.ir  اینورتر صبا و آروا را با قیمتی بسیار مطمئن و کمتر از بازار به فروش می رساند. معمولاً اینورتر تنها زمانی که در خط تولیدی با کیفیت تولید گردد می تواند خروجی مطمئنی داشته باشد. اینورترهای دو برند گفته شده هرکدام قابلیت جوش را در انواع الکترودها به خوبی به نمایش می گذارند و به همین دلیل می توان گفت خریدی اقتصادی و هوشمندانه به شمار می آیند. در هنگام خرید اینورتر باید به نوع جوش، چرخه جوشکاری و همچنین جریان خروجی دستگاه توجه کنید. ناگفته نماند که گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز نباید نادیده گرفت. صبا و آروا هرکدام گارانتی و خدمات پس از فروش ترغیب کننده ای را به رخ می کشند و می توانند خرید قابل قبول به شمار آیند. بدون شک خرید غیرحضوری می تواند یک روش مستقیم و منحصر به فرد باشد که شما نسبت به خرید حضوری دلسرد خواهد کرد. به هر حال هر مشتری به دنبال خرید محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

مشاهده مطلب
ابزار صنعت
خرید اینورتر جوشکاری صبا الکتریک و آروا از ایتال صنعت
خرید اینورتر جوشکاری صبا الکتریک و آروا از ایتال صنعت

 

سخن پایانی

هر آنچه ضمن مقایسه اینورتر صبا و آروا لازم بود را مورد بررسی قرار داده ایم. بهتر است بدانید که قابلیت های هرکدام از اینورترهای گفته شده میتواند نیاز شما را با بودجه ای که در اختیار دارد پاسخگو باشد. آروا و صبا هردو جزء برندهای بسیار معتبر دستگاه جوشکاری هستند که شما را نسبت به انتخابی که دارید پشیمان نخواهند کرد.

سایت ایتال صنعت  بهترین گزینه اس است که می توان به شما کاربرد گرامی پیشنهاد کرد؛ چرا که با برندهای معتبر و البته به روزی رو به رو خواهید شد که ارزش خرید محصول را به رخ خواهند کشید. ارسال سریع محصول با قیمتی ایده آل و مقرون به صرفه را به هیچ عنوان نباید از یاد برد.

1 دیدگاه برای “مقایسه اینورتر جوشکاری صبا الکتریک و آروا

  1. سپاس گفته:

    با سلام ، تضمینی در کار نیست که حتی بعد از تحقیق جنس خوبی انتخاب کنیم ، چون بهر حال در دام چین و تولید کنندگان داخلی بی انصاف گرفتاریم ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *