وینچ دستی

 

وینچ یک دستگاه صنعتی است که همانطور که از اسمش مشخص است به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد این وسیله طبق مکانیزم قرقره و سیم عمل می کند و از آن در مصارف گسترده ای استفاده می شود. در حالت کلی این ابزار برای کشش بار به کار برده می شود و بسیار مقاوم می باشد و از فولاد ساخته شده است. این وینچ ها طول عمر بسیار بالایی دارند به شرط اینکه شرایط نگهداری از آن ها را به خوبی رعایت کنید.

کاربرد وینچ دستی

وینچ یک ابزار صنعتی است که متشکل از شاسی یا همان صفحه فلزی محکم، چرخ دنده، یک درام، سیم بکسل و دسته فلزی می­باشد

سیم بکسل به دور درام فلزی جمع می شود، از این وسیله جهت جا به جا کردن خودروها، اجسام و سایر اشیایی که به بکسل نیازمند

هستند استفاده می شود. وینچ دستی در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و توسط مکانیزم قرقره و سیم کار می کند به همین جهت برای کشیدن و بلند کردم اجسام به کار برده می شود. از مهم ترین کاربردهای این ابزار می توان به استفاده از آن در انواع گوناگون جرثقیل ها اشاره کرد.

وینچ دستی کوچک

وینچ دستی کوچک همانطور که از اسمش پیدا است در ابعاد کوچک تری تولید می شود و همین امر نیز سبب شده است تا از این وسیله برای کار های ساده تر و اسان تر و البته اجسام با وزن کوچک تر استفاده شود. قطعا یک خودرویی را که در باتلاق افتاده است را نمی توان با این وینچ بلند کرد اما می توان با استفاده از آن یک میز سنگین را بلند کرد.

وینچ دستی ویتال

وینچ دستی ویتال یک بالابر کوچک دستی است که توسط کمپانی ویتال با متریال درجه یک مطابق با استانداردهای جهانی ساخته و تولید شده است. این وینچ بسیار مقاوم می باشد و جنس ان از فولاد ضد زنگ می باشد. استفاده از فولاد در ساخت این وینچ باعث شده است تا ان بسیار مقاوم و البته سبک باشد در نتیجه کارایی بالایی داشته باشد.

مشاهده مطلب
خرید اینترنتی ابزارآلات بارگیری

انواع وینچ دستی

وینچ دستی  اغلب در دو نوع ساده و کلاچ دار عرضه بازار می شود که هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند شد و برای مصارف خاصی مناسب می باشند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم، شما هم می توانید متناسب با نیاز خود آن را تهیه و خریداری نمایید. تفاوت اصلی این انواع وینچ های دستی در نحوه عملکرد آن ها می باشد وگرنه هردو برای بکسل و جابه جا کردن مورد استفاده قرار می گیرند. این وینچ تنوع بالایی از دید توان کششی دارد و همین امر نیز سبب محبوبیت زیاد آن شده است.

وینچ دستی  ساده: در وینچ دستی ساده به منظور عوض کردن جهت جابه جایی سیم بکسل ترمز آن را باید در ان جهت قرار دهید. ترمز وینچ دستی ساده به ضامنی گفته می شود که در قسمت جلویی چرخ دنده های آن قرار گرفته است. از این وینچ برای کشیدن اشیا در جهت افقی استفاده می شود.

وینچ کلاچ دار: برای جمع کردن سیم بکسل در وینچ کلاچ دار تنها باید دسته آن را در جهت مخالف قرار دهید تا سیم بکسل به دور آن بسته و یا از دور آن باز شود. وینچ های کلاچ دار دارای 3 سایزبندی می باشند که هر یک از آن ها قادر به تحمل میزان وزن مشخصی است که عبارتند از: سایز 450 کیلوگرمی، سایز 800 کیلوگرمی و سایز 1100 کیلوگرمی.

وینچ بالابر دستی

وینچ بالابر دستی نوع دیگری از وینچ است که به صورت دستی به کار برده می شود. این وینچ در راستای عمود و زاویه قایم رو به بالا قادر خواهد بود تا بار و اجسام را از زمین بلند کرده و جا به جا نماید. ویژگی بارز این وینچ این است که می تواند تعادل را در ارتفاع های بلند نیز به خوبی حفظ نماید. ناگفته نماند که نوع برقی ان نیز در بازار موجود می باشد.

مشاهده مطلب
کاربرد وینچ دستی چیست ؟

خرید وینچ دستی کلاچ دار

وینچ دستی کلاچ دار  به دلیل داشتن یک کلاچ برای جمع و باز کردن سیم بکسل قیمت بالاتری نسبت به سایر وینچ ها دارد البته که این خود نیز یک امتیاز مثبت است و به قطع یقین ارزش افزایش قیمت را دارد چرا که دیگر نیازی به صرف انرژی زیاد برای جمع کردن سیم بکسل نخواهید داشت. در هنگام خرید یک نکنه حایز اهمیت وجود دارد که باید آن را در نظر داشته باشید و آن هم میزان وزنی است که وینچ می تواند تحمل کند تا بتوانید متناسب با نیاز خود وینچ مد نظرتان را انتخاب کرده و از عملکرد ان رضایت داشته باشید. ایتال صنعت بهترین وینچ دستی کلاچ دار را با کیفتی خارق العاده و قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می نماید که می توانید به صورت اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری ان را خریداری نمایید و توسط پست در هر کجای ایران که باشید درب منزل تحویل بگیرید و از خرید خود لذت ببرید.

وینچ دستی

تولید محتوا : کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *