بهترین برند‌های وینچ برقی

وینچ‌های برقی که در دو حالت بالابر و کششی بیشترین استفاده را دارند توسط شرکت‌های مختلف با ظرفیت و توان‌های متفاوت به بازار ارائه می‌شوند. این شرکت‌ها بسته به میزان بارهای مختلف و همچنین طول‌های متفاوت در جابجایی، وینچ‌ها را تولید می‌کنند. یکی از مشکلات خریدارن تنوع این محصولات است که با برند‌های مختلف در بازار حضور دارند. البته این برند‌ها هر کدام در یک زمینه بهترین تولید را دارند. بعضی شرکت‌ها در زمینه تولید وینچ‌های کششی و بعضی در زمینه تولید وینچ‌های بالابر، خوب عمل کرده‌اند. در این مطلب به معرفی محبوب ترین برند وینچ برقی می‌پردازیم که بیشترین بازار را در اختیار دارند. پس با ما همراه باشید.

ابتدا به عنوان یک نکته اشاره کنیم که ترتیب معرفی برند‌ها براساس اولویت بندی یا رتبه بندی نمی‌باشد. تمام این برندهایی که معرفی می‌شوند مزایا و معایبی دارند. از آنجایی هم که نمی‌شود همه را باهم گفت، پشت سر هم بیان شده‌اند. پس طرفداران هر برند در جریان باشند که این یک رتبه بندی نیست، فقط یک معرفی می‌باشد.

وینچ‌های برند استرانگر

یک برند مونتاژی و ساختی می‌باشد که قسمتی از قطعات خود را از طریق واردات فراهم می‌آورد و قسمتی توسط شرکت تولید می‌شود. وینچ‌های این برند دارای سیم بکسل 20 متری می‌باشند و در بازه‌های قدرتی متفاوت به بازار ارائه شده‌اند. طول سیم بکسل آن جز مزیت‌های آن به حساب می‌آید، چرا که حدودا نزدیک 2 متر ارتفاع بیشتری را طی می‌کند. از جمله یکی از وینچ‌های پرقدرت این شرکت بالابر برقی (وینچ) 1200 کیلوگرم تکفاز استرانگ مدل STG1200K می‌باشد که دارای ویژگی‌های زیر است:

وینچ‌های برند استرانگر
وینچ‌های برند استرانگر
  • ظرفیت بالابری تک قلاب: 1200 کیلوگرم
  • ظرفیت بالابری دو قلاب: 600 کیلوگرم
  • سرعت بالابری: 5/10 متر در دقیقه
  • طول سیم بکسل: 20 متر
  • ولتاژ: 220 ولت
  • قدرت موتور: 1800 وات
  • وزن: 35 کیلوگرم
مشاهده مطلب
راهنمای خرید وینچ برقی قابل حمل

از نظر ویژگی‌های این وینچ می‌توان به توان بالای آن و طول 20 متری که برای جابجایی فراهم می‌آورد اشاره کرد. وزن خود وینچ مناسب است و 35 کیلوگرم برای جابجایی‌ها دردسر ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید در صورت نیاز جای آن را عوض کنید.

وینچ برقی برند رونیکس

وینچ برند رونیکس
وینچ برند رونیکس

این شرکت در عین حال که نوپا است و سابقه طولانی ندارد، اما با فعالیت گسترده و تبلیغات عالی توانسته است به یک برند معروف تبدیل شود و اکثر مردم با اسم آن آشنایی دارند. این شرکت در زمینه تجهیزات و ابزار آلات بسیار تنوع دارد و اکثر محصولات ابزاری و تجهیزاتی را پوشش می‌دهد. در زمینه تولید وینچ نیز از قدرت 200 کیلوگرم تا قدرت 1000 کیلوگرم در بازه‌های صد کیلویی یا دویست کیلویی، محصول برای استفاده دارد.  امکانات جانبی نظیر قطع کن حرارتی و قطع کن اتوماتیک بالایی باعث افزایش ارزش این برنده شده است و در کنار این‌ها می‌توان به داشتن لیسانس CE  اروپا نیز اشاره کرد.

وینچ 500 کیلوگرمی این برند جز یکی از پرفروش‌ترین وینچ‌ها می‌باشد که به عنوان یک وینچ میان رده استفاده زیادی را فراهم می‌آورد. ویژگی‌های این وینچ به صورت زیر می‌باشد:

وینچ برند رونیکس
وینچ برند رونیکس
  • قدرت موتور : 800 وات
  • ولتاژ : 220 ولت
  • سرعت انتقال بار : 10 متر بر دقیقه در حالت معمول ( 5 متر بر دقیقه در حالت دوبل)
  • ظرفیت بار : 250 کیلوگرم ( دوبل 500 کیلوگرم)
  • جنس بدنه : استیل مقاوم
  • مورد تایید استاندارد CE اروپا و کلاس ایمنی IP54
  • سیستم قطع کن حرارتی : دارد
  • سیستم قطع کن اتوماتیک فوقانی : دارد
  • طول سیم بکسل : 18 متر

وینچ برقی برند الکتروهاست

بعد از دو برند شلوغ و پر سر و صدا می‌شود گفت که برند الکتروهاست از جمله شرکت‌هایی است که آرام و بی حاشیه راه خود را باز کرده است و در آینده مطمئنا از این برند بیشتر خواهیم شنید. اکنون تولیدات شرکت الکتروهاست به گستردگی محصولات رونیکس نمی‌باشد. اما در زمینه کیفیت امتیاز خوبی را دریافت می‌کند و سطح رقابتی خوبی را ارائه می‌دهد. این شرکت محصولاتی چون پمپ های باد قوی، وینچ، آسانسور، دستگاه‌های جوشکاری، انواع جک، فارسی بر، سنگ و اره برش و .. را تولید می‌کند. در زمینه ساخت وینچ، توانسته است هم وینچ‌های همه کاره کارگاهی و فروشگاهی‌ را تولید کند و هم وینچ‌های پرقدرت 1200 کیلوگرمی را بسازد. از مهمترین ویژگی‌های وینچ‌های الکتروهاست کیفیت قطعات استفاده شده را می‌توانیم نام ببریم و همچنین طول سیم بکسل وینچ‌های الکتروهاست 2 متر از سیم بکسل وینچ‌های رونیکس بزرگتر می‌باشد.

مشاهده مطلب
خرید وینچ برقی محک

وینچ برقی برند ویتال

وینچ برند ویتال
وینچ برند ویتال

یک محصول وارداتی از شرکت ویتال ژاپنی که کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. این برند در زمینه جرثقیل‌های ثابت و سقفی بسیار معروف است و از همین رو خدمات آن را در زمینه وینچ‌ها نیز با امتیاز بالا و قابل قبول می‌دانند. وینچ‌های تولیدی این شرکت هم به صورت بالابر و هم به صورت کششی می‌باشد. در زمینه امکانات جانبی ویژگی‌ خاصی را از این محصول نمی‌بینیم و بیشترین مشخصه آن همان کیفیت قطعات است. چرا که در زمینه امکانات شما بین این برند و برند‌هایی چون رونیکس و الکتروهاست تفاوتی آن چنانی نخواهید دید. از نظر طول سیم  بکسل با وینچ‌های برقی الکتروهاست برابر هستند و معادل 20 متر می‌باشد.

 

وینچ برقی برند محک

یکی از برندهای با سابقه بازار در زمینه تجهیزات و ابزار آلات برند محک می‌باشد. این برند با کیفیت خوب خود در بازار شناخته شده است و از ویژگی‌های تجاری آن می‌شود به ضمانت‌های دراز مدت محصولات این شرکت اشاره کرد. شرکتی که محصولات خود را به صورت بازه‌های 5 ساله و 10 ساله گارانتی و ضمانت می‌کند، مطمئنا از کیفیت آنها آگاه می‌باشد. در وینچ‌های یک تنی این شرکت از موتورهای مناسب 1600 واتی استفاده شده است که توانایی کشش 500 کیلوگرم بار را تا ارتفاعی کمتر از 20 متر را دارا می‌باشد. در صورتی که نیاز به حمل بار بیشتری داشته باشید باید بدانید که وینچ‌های این شرکت از قابلیت دو لایه برخوردار هستند و می‌توانید به راحتی وزن بیشتری را جابجا کنید. این محصول شرکت محک دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات می‌باشد. در کار این‌ها از سیستم قطع کن اتومات بالایی برخوردار می‌باشد.

وینچ برند محک
وینچ برند محک

در کنار این برندهایی که معرفی کردیم برندهای دیگری چون دایکو، کارا و .. نیز هستند که در حال فعالیت خوبی در بازار وینچ‌های بالابر می‌باشند. وینچ‌های بالابر باید از ویژگی‌هایی چون کنترل از راه دور و سیستم قطع کن حرارتی، برخوردار باشند. همچنین عملکرد لحظه‌ای وینچ‌ها مهمترین ویژگی آنهاست. اینکه امنیت خوبی ایجاد کنند، در اثر فشار و بالا و پایین رفتن، سیم بکسل خیلی زود دچار فرسایش اصطکاکی و خستگی خمشی نشود.

مشاهده مطلب
خرید عمده وینچ برقی

جمع بندی برند‌های وینچ برقی

در زمینه ساخت وینچ برقی اختلاف چندانی در برندهای مطرح شده نیست و جزییات تفاوت‌های آنها را رقم می‌زند. یکی از این جزییات نوع نیاز شما و نحوه عملکردی که از وینچ می‌خواهید بگیرید، است. پس باید به این نکته توجه داشته باشید که قبل از خرید به نکات مهمی دقت کنید. از جمله میزان باری که قرار است وینچ خریداری شده جابجا کند، همچنین شرایطی که از آن وینچ استفاده می‌کنید. امکان کنترل از راه دور فراهم است یا خیر؟ شرایط ارتفاع شما برای جابجایی بار چند متر است و آیا به سیم بکسل بلند نیاز خواهید داشت؟ ممکن است گاهی برای شما محموله و بارهایی برسد که وزن خیلی بیشتری داشته باشد یا امورات شما تمامی وزن‌های کم و سبک است؟

دقت به چنین سوال‌هایی به شما کمک می‌کند تا وینچی خریداری کنید که به نیاز شما خوب و کامل پاسخ دهد و دیگر نگران بوجود آمدن مشکلات جانبی نباشید. در همین زمینه مشاوران مجموعه ایتال صنعت در کنار شما هستند و تمام سوالات شما را در زمینه وینچ پاسخ خواهند داد. پس از مرحله مشاوره و انتخاب تا مرحله خرید و پشتیبانی بدانید ما کنار شما هستیم و نیاز به هیچ نگرانی نخواهید داشت.

تولید محتوا و سئو توسط کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *