قیمت ابزار صافکاری بدون رنگ

ما در این مقاله به قیمت ابزار صافکاری بدون رنگ می پردازیم و با آن ها آشنا می شویم که این نوع ابزارها چه هستند به چه شکل استفاده می شوند و قیمت آن ها به چه شکل خواهد بود. در ابتدا تعریفی از صافکاری بیرنگ توضیح خواهیم داد.

صافکاری بدون رنگ

باید گفت صافکاری بی رنگ یا بدون رنگ همان طور که از نامش مشخص است یک نوع صافکاری است که بدون نیاز به رنگ کردن در قسمت برآمده یا فرو رفته خودرو انجام می شود. فرض کنید که ممکن است بر اثر تصادف بخشی از خودرو شما آسیب ببیند و در قسمت هایی از درب خودرو یا بخشی از آن فرورفتگی ایجاد شود. در چنین حالتی برای صافکاری و رفعناهمواری های ماشین، صافکار با استفاده از دستگاه هایی این قسمت ها را صاف می کند. البته این در حالتی است که بدون اینکه رنگ اتومبیل تغییر پیدا کند صورت می گیرد. در واقع باید گفت که صافکار با انجام حرارت دادن به قسمت های فرو فته یا استفاده از دستگاه های مکش این ناهمواری ها را  بدون رنگ صافکاری می کند.

مزایای صافکاری بدون رنگ

صافکاری بدون رنگ دارای مزایای بسیاری خواهد بود؛ به عنوان مثال؛ مهمترین مزیت آن این است که با استفاده از آن رنگ خودرو شما آسیب نمی بیند. همچنین در بسیاری از موارد نیاز نیست که قطعات آسیب دیده باز شود و بر اثر این کار رد و اثر خوردگی بر روی خودرو ایجاد نخواهد شد؛ همین کار تاثیر بسزایی در قیمت ماشین خواهد داشت. چرا که با یک صافکاری مناسب و اصولی تا حد زیادی می توان خسارات و آسیب های وارد شده به خودرو را کاهش داد. در مقابل اگر صافکاری اصولی صورت نگیرد نه تنها آسیب جبران نمی شود بلکه تاثیر منفی دو چندانی بر روی اتومبیل و قیمت آن می گذارد.

مشاهده مطلب
خرید عمده ابزار آلات صافکاری ترکیه ای

نکته مهم دیگر در مورد صافکاری های بدون رنگ این است که در قسمت های دوبل بدنه برشی ایجاد نمی شود و همین مزیت مهمی برای دستگاه صافکاری بدون رنگ محسوب شود.

قیمت ابزار صافکاری بدون رنگ

باید گفت ابزارهای صافکاری متفاوتی وجود دارند که بر حسب نوع کار، مزیت ها، سهولت در کار و  بازدهی بهتر در عمل قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. ما به انواع ابزار صافکاری بدون رنگ و قیمت آن ها می پردازیم.

قیمت ابزار صافکاری بدون رنگ
قیمت ابزار صافکاری بدون رنگ

۱_ دستگاه صافکاری بدون رنگ مدل پاپس

شاید یکی از پیشرفته ترین  دستگاه های صافکاری دستگاه بدون رنگ مدل پاپس باشد. دراین دستگاه با استفاده از یک چسب حرارتی پیچ مخصوصی به بدنه اتومبیل چسبیده می شود و بعد از اینکه به روی اتومبیل نصب شد توسط صافکار چرخانده و طی چند چرخشی که به صورت تخصصی صورت می گیرد به سمت بیرون بدنه کشیده می شود. همین اقدام باعث می شود تا فرو رفتگی که برای بدنه اتومبیل ایجاد شده از بین برود .در خصوص قیمت این دستگاه باید گفت بر حسب نوع ارائه از مراکز مختلف قیمت متفاوتی نیز خواهد داشت.

۲_دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس یا مغناطیسی

این نوع دستگاه ساخت کشور چین بوده و قابلیت تنطیم حرارت مورد نیاز را دارد. همچنین این دستگاه دارای ماژول تنظیم سیستم مغناطیسی به طور خودکار است.  شاید یکی از پر طرفدارترین دستگاه های صافکاری بدون رنگ به شمار می رود. این دستگاه با استفاده از مکش برقی خود می تواند فرورفتگی ها را از بین ببرد. همچنین این دستگاه می تواند بدون ایجاد سوختگی رنگ حرفه ای را اعمال کند. از سوی ديگر این دستگاه قابلیت دوخت سپر و قطعات پلاستیکی را هم دارد و همین یک مزیت بزرگ برای استفاده از آن محسوب می شود. از این محصول برای صافکاری بدنه خودروهای وارداتی، بدنه خودروی داخلی استفاده می شود. همچنین باید گفت مناسب هر نوع رنگ خودرو حتی رنگ های روغنی هم است .ظرافت و زیبایی که این دستگاه در صافکاری بدنه خودرو به کار می برد در مقابل سایر دستگاه ها انکار نشدنی است.

مشاهده مطلب
معرفی دستگاه نقطه جوش صافکاری چند کاره
دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس یا مغناطیسی
دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس یا مغناطیسی

۳_دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی یا تگرگ کش چسبی

صافکاری بدون رنگ چسبی عموما برای تگرگ خوردگی بدنه خودرو میباشد. این دستگاه دارای تفنگ چسب مخصوص سری پلاستیکی و انواع چسب صنعتی برای رفع فرورفتگی های خودرو می باشد.  همچنین باید گفت این دستگاه صافکاری، دارای آئینه صافکاری است که برای تشخیص موج بدنه خودرو استفاده می شود. این نوع دستگاه دارای کارتگ های پلاستیکی است که برای این نوع کار بسیار موثر بوده است. همچنین دارای تفنگ حرارتی و مخزن اسپری است.

 

۴_قالب تنه

این وسیله نیز از ابزارهای صافکاری بدون رنگ تلقی می شود .در واقع این وسيله از فولاد کربنی با مقاومت بالا تشکیل شده است و به همین جهت طول عمرزسادی نیز دارد.این ابزار یک سطح صیقلی و بدون موج داردو همین برای اجرای بهتر صافکاری ،به صافکار کمک میکند. البته باید گفت کار کردن با این وسیله،نیاز به تخصص و مهارت دارد و هر شخصی نمی تواند از آن استفاده کند .این محصول در کنار کارایی خود قیمت مناسبی دارد.

۵_میله های چوموک

یکی دیگر از ابزارهایی که برای صافکاری بدون رنگ استفاده می شود، میله چوموک است. از این میله برای انواع فرورفتگی موارد بدنه خودرو شامل درب، کاپوت، صندوق عقب، سقف و جاهای دیگر بدنه خودرو استفاده  می شود.

این نوع میله های چوموک بدون رنگ به دو شکل چرخشی و اهرمی عمل می کنند. در واقع صافکار باید بررسی کند فرورفتگی در کجای بدنه و به چه شکل اتفاق افتاده است و سپس بسته به نوع فرو رفتگی از میله مخصوص همان نوع کار استفاده کند. نام دیگر میله های چوموک میله های pdr است. نکته خیلی مهم در خصوص این نوع میله آن است که بسیار با کیفیت تر و مرغوب تر از قالب تنه است و بازدهی و نتیجه کار نیز در آن بالاتر خواهد بود.

مشاهده مطلب
با ابزار صافکاری آشنا شویم
قیمت دستگاه های صافکاری بدون رنگ
قیمت دستگاه های صافکاری بدون رنگ

قیمت دستگاه های صافکاری بدون رنگ

در خصوص قیمت دستگاه های صافکاری بدون رنگ باید گفت که نمی توان قیمت مشخصی را بیان کرد چرا که این دستگاه ها با توجه به نوع دستگاه،کارایی آن، شرکت تولید کننده، کشور سازنده مثلا ایرانی یا خارجی بودن دستگاه، جنس، طول عمر دستگاه و همین طور خدمات پس از فروش آن قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

البته شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر از جمله سایت( ایتال صنعت )با متخصصین و مشاورین اگاه این حوزه مشورت کرده و با آگاهی تمام نسبت به محصول مورد نظر، با قیمت مناسب محصول خود را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *