دستگاه جوش تفنگی

وقتی در قسمت های مختلفی از کارهای صنعتی فعالیت می کنید به طور یقین به دستگاه جوش هم نیاز خواهید داشت چون دستگاه جوش انواع کارهای فلزی و غیر فلزی و آهنی را به هم وصل می کند .دستگاه های جوشی در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام از این مدل ها ویژگی منحصر به فرد دارد و در جاهای مختلفی به کار برده می شود يکی از معروف ترین دستگاه جوش،  دستگاه تفنگی است که کارایی زیادی دارد و در صنایع مختلف به کار برده می شود. دستگاه جو ش تفنگی مزایای مختلفی دارد از جمله انعطاف پذیر بودن ،  کاهش سایز دستگاه ، استفاده کمتر از انرژی، کیفیت بسیار خوب خروجی ، بالا رفتن سرعت کار و سایر موارد دیگر . از جاهای مختلفی می توان دستگاه جوش تفنگی را خریداری کرد که در برندهای گوناگون وجود دارد و با توجه به جایی که قرار است استفاده شود و براساس میزان بودجه موردنظر نوع برند مصرفی را انتخاب و خریداری می شود.

کاربرد دستگاه جوش تفنگی
کاربرد دستگاه جوش تفنگی

دستگاه جوش تفنگی چیست ؟

دستگاه جوش تفنگی یک دستگاه برقی است که از طریق آن می توان انواع جوش  کاری ها را به صورت ساده و راحت انجام داد و می توانید با خود به هر جا و هر قسمتی که خواستید منتقل کنید بدون آن که از حمل کردن آن نگران باشید مثلا سنگین بدون دستگاه مثل سایر دستگاه های جوش. دستگاه های جوش ورن زیادی دارد به همین دلیل جابه جا کردن سخت و دشوار است بخصوص در مکان هایی که ارتفاع زیاد است اما با پیشرفت تکنولوژی این امکان فراهم شده است که با استفاده از دستگاه جوش تفنگی به علت این که وزن دستگاه کمتر است در ارتفاعات بلند هم می توان دستگاه را برد و جوشکاری را انجام داد. این دستگاه توسط کشور چین ساخته شده است و به کشورمان وارد می شود و علت این که به  آن  دستگاه تفنگی می گویند حالت و شکل تفنگ آن است از لحاظ شکل ظاهری همانند یک دریل برقی است . همان گونه که می دانیم جوشکاری یکی از شغل های پر در آمد و پرکاربرد است و بیشترین کاربرد دستگاه جوش تفنگی در کارگاه های جوشکاری است که به صورت حرفه ای به عنوان یکی از وسایل ضروری در این شغل پر کاربرد می باشد .

مشاهده مطلب
راهنمای خرید دستگاه جوش خانگی

اطلاعات کلی در مورد دستگاه جوش تفنگی 

از طریق دستگاه جوش تفنگی می توان کارهای صنعتی و خانگی را انجام داد . نوع جوشی که در این دستگاه وجود دارد تک فاز و به صورت DC  است . میزان برق ولتاژی که در این دستگاه وجود دارد در قسمت ورودی آن ۲۲۰ ولت تا ۲۴۰ ولت است و می تواند به برق خانگی متصل شده و از آن استفاده کرد و میزان فرکانسی که در این دستگاه وجود دارد به میزان ۵۰ تا ۶۰ هرتز است و جوش های بسیار قوی و با کیفیت را انجام داد . میزان ورودی که در دستگاه جوش وجود دارد به میزان ۴.۶ وات است و توان خروجی که در دستگاه وجود دارد ۱۲۰ آمپر است این میزان ورودی و خروجی را از طریق قسمتی که به نام قسمت ولوومی است می توان تنظیم کرد و این قسمت بر روی دستگاه جوش وجود دارد . یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه این است که بر روی دستگاه یک چراغ نشانگر وجود دارد که وقتی دستگاه گرم شد اخطار می دهد که دستگاه را خاموش کنید و اجازه دهید تا خنک شود تا از بروز خطا و حادثه جلوگیری شود .

یکی دیگر از ویژگی های اینورتر جوش تفنگی این است که حالت ضد چسبندگی دارد و همچنین حالت خنک کننده دستگاه وجود دارد که به صورت اتوماتیک دستگاه خنک می شود و از طریق یک دکمه به نام پاور که در قسمت پشت دستگاه است می توان این دستگاه را روشن و خاموش کرد. سطح عایقی که در این دستگاه وجود دارد رتبه F است .

مشخصات دستگاه جوش تفنگی
مشخصات دستگاه جوش تفنگی

خرید اینورتر جوشکاری تفنگی

با توجه به این که در کارهای صنعتی یکی از کارهای مهم و حساس جوشکاری است زیرا هر کاری را هم که انجام دهید در نتیجه نیاز به جوشکاری خواهد بود تا آن قطعات را به هم متصل کرد به همین دلیل نیاز است تا حتما از برندهای خاص و قابل قبول برای خرید کردن استفاده کرد و اگر اطلاعاتی در مورد برندها ندارید می توان از طریق اینترنت نسبت با آن ها اطلاعات کسب کرد علت این که بیشتر از اینورتر جوشکاری تفنگی استفاده می کنند این است که ابعاد ، وزن و حجم این دستگاه نسبت به سایر مدل ها بسیار کمتر است و فرد جوشکاری به راحتی می تواند کار خود را انجام دهد با استفاده از این نوع دستگاه جوشی می توان جوشکاری کاملا متفاوت تری را حس کرد .

مشاهده مطلب
مقایسه اینورتر جوشکاری صبا الکتریک و آروا

این دستگاه را داخل یک کیف مخصوص قرار می دهند و به همراه آن وسایل دیگری مانند عینک جوشکاری ، برس جوشکاری و سیم اتصال قرار می دهند .از این رو باید از بهترین نوع برند برای خرید این دستگاه اقدام کرد و از جاهای مطمئن  تری از این دستگاه های جوش خرید .یکی از این جاهای مطمئن خرید از طریق فروشگاه های ابزار فروشی است که می توان به آن ها مراجعه کرد و دستگاه مورد نظر را خریداری کرد.  همچنین یکی دیگر از مکان های بسیار مطمئن و خوب که مدت بسیار زیادی است مشتریان زیادی از طریق آن اقدام به خرید دستگاه جوش تفنگی کرده اند سایت و فروشگاه ایتال صنعت است.

 

خرید دستگاه جوش تفنگی
 خرید دستگاه جوش تفنگی

خرید از طریق فروشگاه ایتال صنعت 

از طریق فروشگاه اینترنتی ایتال صنعت به راحتی بدون این که نیاز به حضور فیزیکی داشت می توان با مراجعه به این  سایت نسبت به خرید دستگاه جوش تفنگی اقدام کرد و از مزایا و خدمات این سایت بهره برد از جمله مزایای بسیار مهم این است که قیمت این سایت در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است و کیفیت بسیار بالای دارند و همچنین ضمانت کالا را دادند. از خدمات دیگر این است که ارسال رایگان به سایر قسمت های شهرها دارند و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند یعنی در هر ساعت اگر نیاز به راهنمایی و سوالی داشتید به راحتی می توان با مشاوران فروشگاه در ارتباط بود و از آن ها راهنمایی گرفت و سپس اقدام به خرید کالا کرد . اگر از خرید خود راضی نبودید با توجه به قوانین فروشگاه می توانید محصول را بدون این که هزینه ای کسر کرد به این سایت برگرداند . پس اگر دنبال يک دستگاه جوش تفنگی هستید فروشگاه اینترنتی ایتال صنعت بهترین گزینه است.

مشاهده مطلب
دستگاه جوش خانگی
قیمت دستگاه جوش تفنگی
قیمت دستگاه جوش تفنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *