قلم نیش پیر و کاربرد آن

شاید تا به حال یر اثر تصادف یا ضربات و برخوردهای ناخواسته ماشینتان آسیب دیده باشد. آسیب به بدنه ماشین و ایجاد عیوب و خراش‌ها برای هر صاحب ماشینی ناخوشایند و بد است. برای برطرف کردن آسیب‌های وارده به بدنه ماشین باید به یک صافکار مجرب و با تجربه اعتماد کرد. صافکاری بدنه ماشین به دو صورت با رنگ و بدون رنگ در تعمیرگاه‌ها انجام می‌شود. البته هر نوع صافکاری یا ترمیمی به میزان و عمق آسیب بستگی دارد. امروزه در صافکاری به روش‌های جدید وسایل و ابزارهای زیادی کاربرد دارند. قلم نیشگیر صافکاری یکی از این ابزارآلات است. این ابزار پر کاربرد در صافکاری جهت بر طرف کردن و ترمیم تغییر رنگ بدنه ماشین کاربرد دارد.

کاربرد قلم نیشگیر صافکاری

خط و خش‌هایی که به هر دلیلی بر روی بدنه ماشین ایجاد می‌شود بسیار آزار دهنده است. از برخورد دو ماشین به یکدیگر تا کشیده شدن درب یا گلگیر ماشین به دیوار یا گرفتن سپر ماشین به جدول خیابان همه از عواملی هستند که بر بدنه ماشین خش ایجاد می‌کنند. بر طرف کردن این خطوط ناخواسته نیاز به تعمیرگاه و هزینه‌های هنگفت را به دنبال دارد. به همین دلیل شاید ترجیح دهید نسبت به این خش‌ها بی تفاوت باشید. اما راه حلی ساده و کم هزینه‌تر نیز وجود دارد. عیوبی مانند خراش و تغییر رنگ در بدنه ماشین‌ها به راحتی توسط قلم نیشگیر صافکاری بر‌طرف می‌شود. نیشگیر کمک می‌کند تا رنگ ماشین مانند روز اولش شود و دیگر خبری از ایرادی نباشد. در صافکاری مدرن نیشگیر یک ابزار قدرتمند و پرکاربرد به حساب می‌آید. قلم نیشگیر جز کم‌ هزینه‌ترین و ساده‌ترین راهکارها برای خش‌گیری ماشین است.

قلم نیشگیر صافکاری

انواع قلم نیشگیر

با استفاده از قلم نیشگیر تا حد زیادی ایرادات رنگ ماشین قابل بر طرف شدن است. این ترمیم اگر به جا و به دستی انجام شود می‌تواند جایگزین خوبی برای رنگ کردن ماشین باشد. در صافکاری نیز مانند هر فعالیتی ابزارآلات مورد استفاده حرف اول را می‌زنند. هر چه ابزار بهتر و باکیفیت‌تر و همچنین تجربه صافکار بیشتر باشد مسلما نتیجه کار رضایت‌ بخش‌تر می‌شود. در استفاده از قلم نیشگیر صافکاری باید به این نکته توجه کرد که رنگ های سالید سفید تا حدود 95 درصد ترمیم می‌شود. اما در مقابل رنگ‌های متالیک نقره‌ایی و نوک مدادی 80 درصد ترمیم می‌شوند. همچنین رنگ صدفی در گروه رنگ‌هایی هستند که قلم‌ نیشگیر برای آن‌ها بازدهی کمتری دارد. انواع قلم نیشگیر در بازار موجود است. این قلم‌ها را می‌توانید بر اساس کد رنگ و مدل ماشین خود تهیه نمایید.

مشاهده مطلب
معرفی دستگاه پنل نوری لت صافکاری برند تکنوصاف

خرید قلم نیشگیر

بکار بردن قلم نیشگیر صافکاری در قسمت‌هایی از بدنه مانند کاپوت، ستون‌ها و درب‌ها خیلی مناسب و کاربردی نمی باشد. اما قلم را می توان به راحتی برای قسمت‌هایی که کمتر در معرض دید است مانند گوشه سپر، رکاب، لبه‌های درب و سقف ماشین بکار برد. بنابراین قبل از خرید قلم نیشگیر به محل استفاده دقت کنید و میزان آسیب را در نظر بگیرید. در زمان خرید قلم نیشگیر باید به رنگ و مدل ماشین خود دقت نمایید. همچنین می‌توانید قلم نیشگیر را در برند‌های مختلف ایرانی و خارجی تهیه نمایید. قلمی را تهیه نمایید که جنس خوبی داشته باشد و تمام خصوصیات یک قلم مناسب را داشته باشد.

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *