معرفی جدید ترین وینچ های برقی

شاید خیلی از افراد با اسم این محصول آشنایی کامل دارند و می­دانند که کاربرد این نوع محصول چیست و در چه موقعیتی کارایی دارد. وینچ های برقی یا بالابرهای برقی وسیله ­ایی هستند که با موتور کار کرده و از تجهیزات و قطعات مهم و اساسی تشکیل یافته است. این وینچ های برقی از ترمز، قرقره ی مخصوص وینچ های برقی و گیره تشکیل یافته و با استفاده از سیم یا زنجیر مخصوص، کار خود را انجام می­دهد. با استفاده از این نوع محصول می­توانید بدون هیچ دخالت دست انسان یا بشری برای بالا بردن اشیای سنگین یا جسم های بزرگ از این محصول استفاده کرد. لازم به ذکر است که استفاده از این نوع دستگاه بسیار راحت و آسان بوده و با بکار بردن این نوع دستگاه برای کارهای ساختمانی یا صنعتی خود، کار خود را به نحو احسن به اتمام رسانده و بدون هیچ آسیبی به شخصی رضایت کامل را از صاحب کار دریافت کنید. در آخر اینکه دقت کنید این وینچ های برقی از انواع زیادی تشکیل یافته و ویژگی های جداگانه­ایی دارند که ما در این مقاله برای کسانی که قصد خرید این نوع محصول را دارند برایشان از ویژگی­ها و خصوصیات مهم یک وینچ برقی بازگو خواهیم کرد.

معرفی جدیدترین وینچ ­های برقی یا بالابرهای برقی

انواع جدیدترین وینچ ­های برقی

در ادامه با چند تا از وینچ­ های برقی یا اسم دیگر بالابرهای برقی آشنا خواهید شد:

  • وینچ های برقی تک فاز

این نوع مدل از وینچ های برقی بسیار گران قیمت بوده و با صرفه نیستند زیرا این نوع کدل های وینچ برقی به صورت توافقی به فروش می رسد. کاربرد این نوع محصول، برای بالا بردن یا جا به جا کردن جسم های بالا تر وزن 100 تا 1200 کیلوگرمی کاربرد دارد و جنس آن، از آلومینیوم سخت بوده که جنس بدنه­ی آن با جنس قطعات داخل وینچ برقی فرق دارد. در آخر اینکه این نوع مدل، از سیم های مخصوص به خود تشکیل شده که اندازه­ی آن ها از 10 تا 20 متر می­باشد.

مشاهده مطلب
معرفی وینچ‌ های برقی رونیکس + خرید مستقیم

 

  • وینچ برقی سبک

این نوع مدل از محصول های وینچ برقی از نظر ساختار فنی با وینچ های برقی دیگر تفاوت داشته و از طول عمر بالایی نسبت به آن ها تشکیل یافته است. دقت کنید که ولتاژ این مدل از 24 تا 100 ولت بوده که اجسام بالتر از 7 کیلوگرمی را جا به جا می کند.

 

  • وینچ­ برقی کوچک

این مدل از وینچ های برقی با توجه به اسمش، اشیا و جسم های سنگین کوچک را بالا یا پایین می­آورد. لازم به ذکر است که قیمت این نوع مدل از وینچ برقی یا بالابر برقی، به قطعات داخل خود بستگی دارد.

 

  • وینچ برقی رونیکس

وینچ برقی رونیکس جسم های بالای 600 کیلوگرمی را جا به جا می کند که اکثرا رنگ آن، قرمز است. دقت کنید که این دستگاه از موتور قفل کن و محافظتی بالا برخوردار می باشد.

 

  • وینچ برقی سه فاز

این نوع مدل از دستگاه وینچ برقی قادر است در هنگام نیرو گردشی یا تحت تاثیر فشار کار کرده و با کابل یا سیم مخصوص به خود در ساختمان سازی یا کارهای صنعتی به مهندس یا صاحب کار کمک کند تا کار خود را به نحو احسن انجام دهند.

انواع جدیدترین وینچ ­های برقی

خرید جدیدترین وینچ ­های برقی

ما در این مقاله به شما از انواع مهم جدیدترین وینچ های برقی و از خصوصیات مهم        آن ها بحث کردیم. حال برای خرید یک وینچ باصرفه و باکیفیت به شما سایت WWW.Italsanat.ir را معرفی می کنیم. شما می توانید با تماس از شماره های داخل سایت با مشاوران فروش این نوع دستگاه صحبت کرده و اطلاعات بیش تر را کسب کنید.

تولید محتوا و سئو توسط کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *