راهنمای خرید اره برقی درخت بر

برای یک کارگاه نجاری و یا یک باغبان داشتن ابزارآلات فنی از واجبات به حساب می آید چرا که تنها با این وسایل است که می توانند امور باغبانی و نجاری اعم از هرس کاری، چیدن سرشاخه های اضافی، کاشت گل و گیاه یا برش چوب برای ساخت وسایل مختلف را انجام دهند. این وسایل موجب افزایش سرعت و بالا رفتن راندمان کاری می گردد. یکی از این ابزار کاربردی اره برقی درخت بر است که جای اره های دستی و کلاسیک را گرفته است.

بر همین اساس قصد داریم در این پست درباره راهنمای خرید اره برقی درخت بر به عنوان یک ابزار کاربردی و مفید صحبت کنیم لطفا تا پایان ما را همراهی بفرمایید.

آشنایی با اره برقی درخت بر

به اره برقی، اره زنجیری نیز گفته می شود و همان طور که از نام این ابزار بر می آید با نیروی محرکه الکتریسیته عمل برش چوب را انجام می دهد. از ویژگی ارزنده این وسیله راحتی کار با آن می باشد؛ در زمان های گذشته افراد برای بریدن چوب از اره دستی استفاده می کردند که اگر چوب ضخیم بود همانند تنه درخت با مشقت و سختی این کار انجام می گرفت؛ اما امروزه به لطف وجود اره برقی کار بریدن و قطعه قطعه کردن چوب حتی تنه درخت نیز به راحتی، بدون سختی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

کاربرد استفاده از اره برقی درخت بر

به طور معمول از اره برقی برای برش چوب اعم از هرس کردن درختان، برش درختان خشکیده، قطع درخت در جنگل، باغ و یا مزرعه به منظور تولید چوب و بریدن سرشاخه ها برای تهیه هیزم استفاده می شود؛ اما علاوه بر امور باغبانی و نجاری در صنایع دیگری همچون آتش نشانی و مجسمه سازی نیز کاربرد دارد.

مشاهده مطلب
راهنمای خرید اره برقی

انواع اره زنجیری موجود در بازار

اره برقی درخت بر با توجه به نوع کاربرد، ظرفیت، ابعاد و … در بازار به انواع زیر تقسیم می شود:

  • اره برقی مخصوص جنگل

این نوع از اره ها برای بریدن درختان جنگل است و برای قطع سرشاخه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که برای کارهای قدرتی کاربرد دارد موتور آن از توان و ظرفیت بالاتری برخوردار است.

  • اره برقی مخصوص هرس

این اره به نسبت اره قبل دارای توان و قدرت محدودتری می باشد و برای مواردی همچون هرس نمودن و تهیه هیزم بسیار مناسب است.

  • اره برقی دسته بلند

این اره برقی ویژه قطع درخت است و از توان بالایی برخوردار می باشد.

اجزای تشکیل دهنده اره برقی درخت بر

این ابزار از نظر شکل ظاهری دارای یک تیغه به شکل ساطور است که اطراف آن را تیغه های نیز و زنجیر پوشانده است. اره برقی درخت بر از قسمت هایی تشکیل شده است که از مهمترین اجزای آن می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:

  • بدنه اصلی: این قسمت شامل شمع، رینگ، پیستون، فیلتر، موتور، اهرم احتیاط (قفل کن زنجیر)، دکمه استارت، تجهیزات کنترل ایمنی و … است.
  • واحد برش: این بخش کار برش چوب را انجام می دهد که شامل قسمت های ساطوری تیغ، زنجیر، تیغه های کوچک و تیز می باشد.

خرید اینترنتی اره برقی درخت بر

برای خرید این ابزار می بایست به آیتم هایی از جمله توان و قدرت دستگاه با توجه به نوع حیطه کاری، قیمت، برند و … توجه کنید. اگر قصد شما بریدن و قطع درختان جنگل است به اره ای نیاز دارید که قدرت بالایی داشته باشد که یقینا به نسبت اره هایی با توان پایین تر، قیمت بالاتری دارند.

مشاهده مطلب
راهنمای خرید کمپرسور سایلنت

برای خرید اره برقی درخت بر می توانید از فروشگاه های آنلاینی همچون ایتال صنعت که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید. امروزه خرید اینترنتی بهترین و ساده ترین روش برای دسترسی به این ابزار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *