راهنمای خرید ابزارآلات بارگیری کوچک

امروزه ابزار ها کاربرد های بسیار زیادی در زندگی دارند و در سایز های متنوع برای کار های مختلف ساخته می شوند. ابزار آلات بارگیری ابزاری هستند که با آن می توان اجسام به راحتی جا به جا کرد و به کار سرعت داد. اما آن چه مهم است، انتخاب درست ابزار آلات بارگیری است.

از زمان قدیم، جا به جا کردن وسایل سنگین، مشکلی بزرگ به حساب می آمد. با نبود وسایل و ابزار بارگیری، نیاز به نیروی انسانی در اولویت قرارگرفت. این امر موجب بالا رفتن هزینه ها و همچنین اتلاف زمان شد. لازم به ذکر است جا به جا کردن بعضی اشیاء کاملا برای نیروی انسانی غیر ممکن است یا زمان و هزینه ی بسیار زیادی دارد؛ اینجاست که ابزار آلات بارگیری می توانند بسیار مؤثر ظاهر شوند.

ابزار آلات بارگیری با توجه به جنس بدنه و مقاومتی که از خود نشان می دهند، می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن، بدون کارکرد نیروی انسانی متعدد، جا به جایی اجسام مورد نظر را انجام دهند. با استفاده از ابزار آلات بارگیری می توان به راحتی اجسام را با هر وزنی در مسافت های کوتاه و طولانی جا به جا کرد.

انواع ابزار آلات بارگیری

ابزار آلات بارگیری بسته به نوع کار و سنگینی اجسام طراحی شده اند. ابزار ها با برند ها و طرح های گوناگون، و کیفیت و استحکام متفاوت ساخته و وارد بازار می شوند. ابزار آلات بارگیری ممکن است بزرگ و ماشینی باشند که برای حمل و جا به جایی اجسام سنگین طراحی شدند و بعضی از این ابزار هم کوچک و دستی می باشند که کارهای روز مره و کوچک تر را انجام می دهند.

انواع سیم بکسل{ سیم بکسل مهاری، سیم بکسل روکش دار، سیم بکسل حفاری و …}، تیفور، استاکر، باسکول، زنجیر بارگیری، بشکه گیر و بشکه بر، ورق گیر افقی و عمودی، وینچ برقی، جک پالت دستی، جک پالت برقی و … از مهم ترین ابزار آلات بارگیری هستند.

مشاهده مطلب
دستگاه لوله باز کنی

 

جنس ابزار آلات بارگیری

ابزار آلات بارگیری بسیار محکم و مقاوم هستند. این ابزار بدنه ای با کیفیت و مستحکم دارند. دوام و طول عمر ابزار آلات بارگیری بسیار بالا است. ابزار بارگیری از ترکیبات فلزی، پلاستیکی و سنگی ساخته شده اند. با توجه

به ماندگاری بسیار بالای این ابزار، می توان از آن ها چندین سال استفاده کرد.

جنس مرغوب این ابزار سبب برآورده شدن خواسته های بشر شده است. ابزار بارگیری فرسوده نمی شوند، کارکردشان کم نمی شود و از همه مهم تر این که نیاز به خرید دوباره وسایل به دلیل آسیب دیدگی و … نیست.

با انتخاب ابزار بارگیری با دوام می توان هر جسم را بدون دغدغه و بدون دخالت نیروی انسانی جا به جا کرد.

 

انواع ابزار آلات همه کاره و کوچک

از پر کاربرد ترین ابزار آلات بارگیری همه کار و کار راه انداز و کوچک می توان به انواع پایه های چرخ دار، هند تراک، انواع جک های کوچک، باسکول، تسمه نقاله، مگنت ورق گیر و تسمه های حمل بار اشاره کرد. این ابزار می توانند اکثر کارهای روزمره را انجام دهند و کارهای سبک تا متوسط را پوشش می دهند.

 

 

اولویت در خرید کدام یک از ابزار آلات بارگیری است؟

ابزار آلات بارگیری را باید طبق نوع کار و اجسام مورد نظر برای جا به جایی خرید و از آن استفاده کرد. ابزار آلات بارگیری بزرگ مانند جرثقیل، برای اجسام بزرگ و ابزار آلات دستی و کوچک برای اشیاء کوچک تر و با وزن کم تر بکار می روند.

بعضی ابزار می توانند چندین کار را انجام دهند که به آن ها ابزار آلات همه کاره می گویند. با داشتن یکی از ابزار های همه کاره دیگر نیازی به خرید چند ابزار برای کار های مختلف نیست. در نتیجه ابزار آلات همه کاره می توانند در اولویت خرید قرار بگیرند.

مشاهده مطلب
تسمه نقاله

البته باید به این مسئله هم اشاره کرد که هر ابزاری که همه کاره باشد، نمی تواند در اولویت خرید قرار بگیرد. ابزار آلات بارگیری به دلیل کار سنگین و حمل وسایل برای مسافت های معین، باید کیفیت و استحکام بالایی داشته باشند. در غیر این صورت حتی ابزار آلات همه کاره هم نمی توانند اولویت خرید باشند.

تواید محتوا و سئو توسط کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *