ساخت لامپ صافکاری

 لامپ صافکاری از قابلیت بالایی برخوردار است و یکی از مهمترین ابزار مخصوص صافکاران برای صافکاری و تعمییر انواع خودرو استفاده می شود.

این وسیله برای دید بهتر و راحت تر برای امواج بدنه خودرو داشته باشند ، چراغ صافکاری حتی کوچکترین و ریزترین فرورفتگی ها را نشان می دهد ، به همین دلیل یک ابزار مفید محسوب می شود.

آینه صافکاری

  

آینه صافکاری قابلیت پایه ی قابل نصب برروی خودرو را برای راحتی بیشتر کار دارد ، کا را آسان می کند.آینه صافکاری با سایه انداختن بر روی خودرو کوچکترین برامدگی ها را نشان می دهد.برای اطلاع از قیمت و انواع اینه صافکار ی می توانید به این لینک مراجعه کنید.

چراغ صافکاری بدون رنگ

چراغ صافکاری بی رنگ در سه مدل متفاوت و در دو رنگ زرد و سفید ، می باشد که صفحه ی خط دار وبدون خط تایوانی دارد ، این ابزار برای نشان دادن و نمایش واضح کوچکترین و جزیی ترین فرورفتگی ها و ناهمواری های سطح بدنه خودرو می باشد .برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر راجب چراغ صافکاری به این لینک مراجعه نمایید.

چراغ مخصوص صافکاری

اما برای اینکه بدانیم چراغ مخصوص صافکاری کدام است و چه کاربردی دارد ، ایتال صنعت اطلاعاتی را در اختیار کاربران گذاشته است ، این نوع لامپ برای ایجاد دید بهترو تشخیص امواج بدنه خودرو ساخته شده است ، این نوع ابزار معمولا از چندین رنگ تشکیل شده است برای اینکه بتئان بر روی بدنه ها با رنگ های متفاوت استفاده کرد و همچنین در مدل های پیشرفته و به روزتری برای شدت نور قابل تنظیم می باشد .

چراغ مخصوص صافکاری

لامپ های صافکاری به لحاظ اندازه دارای مدل ها و انواع گوناگونی می باشد ، بریا مثال : لامپ های پستانکی بر روی بدنه خودرو نصب می شوند و لامپ های صافکاری پایه دار که در اندازه و سایزهای متفاوت می باشند که برای تشخیص امواج گلگیر و درب ، و سایزهای بزرگتری برای تشخیص امواج درب موتور و صندوق عقب و همچنین سقف خودرو کاربرد بالایی دارد.

مشاهده مطلب
آینه صافکاری

افرادی که حرفه ی صافکاری را بر عهده دارند باید بدانند که برای صافکاری بیرنگ اگر در تایرک خانه کار می کنند ، قطعا نیاز به چراغ صافکاری دارند و اگر در محیط بیرون کار می کنند باید تر آینه صافکاری استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشترو خرید ابزارالات صافکاری می توانید به این لینک مراجعه کنید و ابزار مورد نظر خود را از مجموعه ی ایتال صنعت مشاوره و خریداری کنید.

 

 

 

2 دیدگاه برای “ساخت لامپ صافکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *