نقطه جوش صافکاری

با استفاده از دستگاه نقطه جوش صافکاری امکان اتصال دو فلز به همدیگر فراهم می آید. این دستگاه با ایجاد جریان الکتریسیته سبب گرم شدن فلزات و ذوب شدن آنها در محل جوشکاری می شود. در مرحله بعد با استفاده از فشار، فرایند اتصال بین دو فلز انجام می پذیرد. به طور کلی دستگاه های نقطه جوش به دو  دسته کلی یک طرفه و دو طرفه تقسیم می شوند. از جوش نقطه ایی به عنوان جوشکاری مقاومتی نیز یاد می شود که در اتصال ورق های فلزی بسیار کاربرد دارد. در این فرآیند معمولا ضخامت ورق ها بین 0.5 تا 3 میلیمتر است. در این روش از الکترودهای مسی استفاده می شود.

این دستگاه ها در مدل های مختلف و با امکانات متنوع طراحی و به بازار عرضه می شوند. به طور کلی می توان گفت این ابزار دارای برنامه های مختلف جوش برای سطوح اتومبیل بوده و مجهز به ابزارهایی مانند کشنده و ابزارهایی مانند مکش بادی است.  با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به شکافتن بدنه اتومبیل نیست.

نقطه جوش صافکاری

 

خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری

برای خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری کافی است تا به فروشگاه اینترنتی ایتال صنعت مراجعه کنید. در این فروشگاه مجموعه ایی کامل از انواع ابزار تخصصی صافکاری در اختیار فعالان این صنعت قرار داده شده است. علاوه بر این می توانید به صورت آنلاین از سایر محصولات جانبی نیز دیدن داشته باشید و تنها با یک کلیک اقدام به خرید لوازم مورد نیاز خود نمایید. این فروشگاه از مشتریان خود به صورت 24 ساعته پشتیبانی کرده و در کلیه ایام آماده پاسخگویی به آنها است.

صافکاری با نقطه جوش

اساس کار دستگاه نقطه جوش صافکاری با آمپر بالا و ولتاژ پایین است. از جمله مزایای استفاده از این دستگاه می توان به ترمیم و اتصال قسمت هایی از اتومبیل اشاره کرد که دسترسی به پشت کار امکان پذیر نیست. اگر به دنبال ابزاری کارآمد در حرفه تخصصی صافکاری هستید، این دستگاه به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای تخصصی در این زمینه به شما معرفی می شود. همچنین باید بدانید استفاده از این تجهیزات میزان مصرف قطعات را کاهش داده و در عین حال باعث سرعت بخشیدن به کار می شود.

مشاهده مطلب
دستگاه اره عمود بر

قیمت دستگاه جوش صافکاری

 با مراجعه به سایت فروشگاه ایتال صنعت  در کنار آگاهی یافتن از ویژگی های محصول می توانید قیمت آن را به صورت آنلاین استعلام نمایید. .  با اشتراک در خبرنامه ایتال صنعت از 25 درصد تخفیف ویژه نیز برخوردار خواهید شد.

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *