چراغ صافکاری پایه دار

 

 

 لامپ صافکاری و یا چراغ صافکاری پایه دار را می توانید در سایزهای مختلف خریداری نمایید. چنانچه به دنبال ابزاری تخصصی برای بررسی فرورفتگی و امواج در قسمت هایی مانند سقف اتومبیل، گلگیر، درهای اتومبیل، صندوق عقب و موتور هستید، لامپ صافکاری پایه دار می تواند انتخاب هوشمندانه ایی باشد.

ساخت چراغ صافکاری

ساخت لامپ صافکاری در مدل های متنوع سبب شده است تا کوچکترین آسیب ها بر روی بدنه خودرو قابل تشخیص باشد. برندهای مختلفی در این زمینه در بازار ایران وجود دارند که از جمله آنها می توان به لامپ های صافکاری کشورهای چین و تایوان اشاره کرد. در مدل های پیشرفته میزان شدت نور قابل تنظیم است.

چراغ صافکاری پایه دار

لامپ صافکاری

لامپ صافکاری در واقع چراغی است که با استفاده از آن امواج موجود بر روی بدنه اتومبیل مورد بررسی قرار می گیرد. خودروها دارای رنگ های متنوعی هستند، به همین دلیل ممکن است تشخیص امواج و فرورفتگی ها در برخی از رنگ ها با مشکل مواجه شود. چراغ صافکاری به گونه ایی طراحی شده  که دارای چندین رنگ است، از این رو توانایی تشخیص کوچکترین آسیب ها را در رنگ های مختلف دارد.

چراغ صافکاری بدون رنگ

لامپ صافکاری بدون رنگ که ممکن است آن را با نام لاین بادی نیز شنیده باشید، ابزاری است برقی که جهت بررسی آسیب های ریز و ظریف  بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ولتاژهای 220، 24 و 12  با صفحات خط دار و بدون خط به بازار عرضه می شود.

 

لامپ مخصوص صافکاری

لامپ مخصوص صافکاری شرایط را برای رویت آسیب هایی که با چشم قابل تشخیص نیستند را فراهم آورد. باید بدانید که این محصول یکی از انواع ابزارهای تخصصی برای صافکاری بدون رنگ به شمار می آید. این چراغ در اندازه های متنوع طراحی شده و در ترمیم و بازسازی قسمت های مختلف اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد.    

مشاهده مطلب
بررسی کلی تسمه جغجغه ای در ابزارآلات بارگیری

تولی محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *