دریل پیچ گوشتی انواع و کاربرد آن

دریل پیچ گوشتی یک ابزار ضروری است که می توان آن را در جعبه ابزار افراد ماهر تا کاربر عادی یافت نمود. استفاده از دریل پیچ گوشتی نقش بسیار مهمی در صرفه جویی وقت افراد می تواند داشته باشد زیرا در کمترین زمان می توان حجم گسترده ای از پیچ ها را برای کاربرد های صنعتی و کارگاهی باز و بسته نمود. و به عبارتی دیگر سرعت کار یکی از مزیت های این ابزار است که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. دریل پیچ گوشتی از نظر منبع تامین کننده تغذیه به دو صورت برقی و شارژی در بازار یافت می شود.

پیچ گوشتی برقی کوچک

این نوع از پیچ گوشتی ها برای تامین منبع انرژی خود مستقیما به برق (پریز برق ) متصل می شوند. بدین ترتیب برای استفاده از پیچ گوشتی لازم نیست مدتی برای شارژ شدن آن صبر کرد بلکه به محض متصل شدن به پریز برق قابل استفاده هستند. و برای پروژه های سبک بسیار مناسب می باشند.

بهترین پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی به دلیل داشتن مزایایی همچون قابلیت حمل آسان و انعطاف پذیری بالا از طرفداران زیادی برخوردار است. و با انتخاب آن می توان بخش بزرگی از کار ها را با سرعت و توان بالا انجام داد. اما برای انتخاب بهترین پیچ گوشتی شارژی علاوه بر مناسب بودن قیمت باید از نظر پارامتر هایی همانند کیفیت باتری، نوع سر پیچ، گشتاور و سرعت و… ارزیابی شود تا در حین انجام کار با آن، مشکلی متوجه افراد نگردد.

پیچ گوشتی برقی قلمی

پیچ گوشتی برقی قلمی یکی از پر کاربرد ترین پیچ گوشتی های تولید شده است که برای بسیاری از کار های سبک کاربرد دارد. این پیچ گوشتی ها از طراحی مناسب و ساختاری مستحکم برخوردار هستند و کار کردن با آن به افراد احساس خوبی می دهد. این پیچ گوشتی انرژی مورد نیاز خود را از برق تامین می کنند و با زدن آن به پریز برق می توان تعداد زیادی از پیچ ها را باز و بسته نمود.

مشاهده مطلب
تفاوت بتن کن و چکش تخریب

پیچ گوشتی برقی موبایل

پیچ گوشتی برقی موبایل یکی از ابزار های پر مصرف تعمیر کاران موبایل است و نقش مهمی را در تسریع بخشیدن به فرایند های تعمیراتی موبایل ایفا می کند. این پیچ گوشتی فوق العاده خوش دست بوده و تنظیم سرعت آن یکی از قابلیت های بارز این پیچ گوشتی به حساب می آید که وجود این قابلیت به تعمیر کاران این اجازه را می هد که در بازه های زمانی مختلف تعداد زیادی از پیچ ها را باز و بسته نمایند.

تولید محتوا: کانون تیلیغاتی فرمو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *