کمپرسور سایلنت

کمپرسور سایلنت دستگاهی مکانیکی جهت کاهش حجم گاز می باشد. این دستگاه قادر است با کاهش جم گاز، فشار آن را تا چند برار افزایش دهد. کاربردی بودن این دستگاه باعث شده است تا در اکثر صنایع و مراکز پزشکی مورد استفاده گیرد. به عنوان مثال می توان به کاربرد این دستگاه در دندان پزشکی ها جهت عمل یونیک، اشاره کرد. همچنین کمپرسو سایلنت به دلیل کاربردی بودن در رنگ کاری ها نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. اما در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این ابزار کاربردی آشنا کنیم.

موتور کمپرسور سایلنت

موتور کمپرسو سایلنت ها تقریبا همه کاره این ابزار به شمار می روند. کمپرسو سایلنت در سایز ها و انواع مختلفی عرضه بازار می شود که هر کدام از آنها دارای موتور متفاوتی می باشند. برای آشنایی بیشتر، قصد داریم شما را با یک نمونه از این دستگاه آشنا کنیم.

  1. کمپرسو سایلنت (littre250)
  • فرکناس: 50
  • توان موتور: 4 اسب بخار
  • ولتاژ ورودی 220AC

 

معایب کمپرسور سایلنت

قطعا هر وسیله ای در کنار مزایایی که دارد، دارای یکسری معایب نیز می باشد. کمپرسو سایلنت نیز از این روال دور نمی باشد. اما زیادی یا کم بودن این معایب را می خواهیم برای شما شرح دهیم. یکی از معایبی که کمپسرو ها در گذشته داشتند، صدای آنها بود که البته با تولید کمپرسو سایلت یا همان کمپرسو بی صدا، تا حدی این مشکل رفع شد. اما ازجمله معایب رایج کمپرسو سایلنت ها می توان به: قیمت بالای آن، مصرف انرژی زیاد، پایین بودن ظرفیت مخزن برخی از کمپرسو ها و …  اشاره کرد.

 

قیمت کمپرسور سایلنت

قیمت کمپرسور سایلنت ها در سایز و انواع آنها مختلف می باشد. اما برای آشنایی بیشتر شما قصد داریم رایج ترین قیمت های این دستگاه را در دسترس شما قرار دهیم. برای مثال کمپرسو سایلنت های 50 لیتری، اغلب در رنج قیمی 3 میلیون تومان قرار دارند. و کمپرسو سایلنت های 10 لیتری، در قیمت پایین تری قرار می گیرند

مشاهده مطلب
کمپرسور سایلنت چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *