قیمت وسایل صافکاری ماشین

در صافکاری تجهیزات متنوع و زیادی برای تعمیر و نوسازی خودرو وجود دارد ، برای مثال سمباده ، آینه ، قالب تنه ، مشتی ، میله ها ، و تا دستگاه های پیشرفته صافکاری های بدون رنگ مغناطیسی و غیره … برای اینکه یک صافکار بداند از چه ابزارهای مهم و کاربردی و باکیفیت می تواند برای جذب مشتری بیشتر استفاده کند ، قطعا باید مشاوره های زیادی را بگیرد ، تا بتواند هم جنس باکیفیتی را در دست داشته باشد و هم به لحاظ قیمتی مقرون صرفه باشد ،  مجموعه ایتال صنعت با در نظر گرفتن خواسته  ی کاربران در زمینه تجهیزات صافکاری و دیگر تجهیزات صنعتی ، درخدمتتان است .

قیمت قالب تنه

برای قالب ها در انواع و نمونه های متفاوتی هستند ، با توجه به در آمد خود و هزینه ای که برای تجهیزات صافکاری میکنند می توانند از مجموعه ایتال صنعت راهنمایی بگیرند ، ایتال صنعت تنها مجموعه ایست که تمام ابزارهای صافکاری را با مدل های متفاوت و قیمت های مختلف در اختیار کاربران گذاشته است.

 

ابزار آلات صافکاری خودرو

همه ی صاحبان خودرو قطعا در سال یکباربه دلیل تصادف و یا برخورد خودروی خود با خودروی دیگر و یا اصابت با جدول ، نیاز به تعمیر و صافکاری دارند ، صافکاران حرفه ای باید بدانند وجود تمامی تجهیزات صافکاری لازمه ی حرفه یشان است ،اگر صافکاری حرفه ی شماست برای آشنایی بیشتر با ابزار و تجهیزات پیشرفته و بروز می توانند از مجموعه ی ایتال صنعت کمک بگیرند.

قیمت میله صافکاری

یکی دیگر از ابزارهای صافکاری میله های پی دی آر هستند ، برای یک صافکاری تمیز و بی نقص میله ها می توانند بدون استفاده از چکش و ضربه زدن ، فرورفتگی بدنه خودرو را تغیر و تعمیر کنند ، جنس این وسیله از فولاد است که در صافکاری بی رنگ استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت میله به این لینک

مشاهده مطلب
خرید ابزار و وسایل صافکاری pdr و مدرن

مراجعه کنید.

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *