راهنمای خرید کارواش خانگی

اگر تا به حال کارواش خانگی نداشته اید و از آن برای شستن سطوحی چون ماشین و ساختمان خود استفاده نکرده اید، قطعا وقت و انرژی تان را صرف شستن با پارچه و فشار کم و یا زیاد شلنگ آب و یا نهایتا با سطل آب کرده اید و متوجه شده اید که چه میزان زیادی آب به این روش به هدر می رود. ذر این مقاله میخوهیم راهنمای خرید کارواش خانگی ارزان قیمت را بررسی نماییم.

اما خوب است بدانید که کارواش خانگی که بعضا به آن واترجت هم می گویند، وسیله ای به صرفه چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی است که برای شستن سطح های مختلفی چون ماشین، حیاط خانه ها، دیوار و راهروها، نمای ساختمان، سنگ فرش، پله ، استخر و … کاربرد دارد. اگر از این وسیله مفید و کارا در امر شستن استفاده کنید، متوجه می شوید چقدر از میزان خستگی شما نسبت به روش های دیگر شست شو کاسته شده و چقدر کار برایتان سبک تر شده است.

راهنمای خرید کارواش خانگی
راهنمای خرید کارواش خانگی

دلیل راحتی شست شو با این وسیله این است که این دستگاه پمپی دارد که بعد از اینکه آب به آن وارد شد، فشار آب را افزایش داده و سپس با سرعت فراون به بیرون می راند و چون محفظه خروجی، حفره ای کوچک است، همین موضوع سبب می شود که فشار آب چند برابر شده و به سادگی هر جرم و آلودگی را بتوانید با استفاده از این ابزار از بین ببرید.

شاید قبلا این وسیله بیشتر در صنعت برای مصارف صنعتی استفاده می شد یا در کارواش ها در سایز و ابعاد بزرگ تر از آن استفاده می کردند، ولی امروزه این وسیله در ابعاد کوچک تر و سبک تر در بیشتر خانه ها یافت می شود و افرادی که باهوشانه به دنبال مدیریت وقت و انرژی و هزینه خود هستند از آن استفاده می کنند.

مهم ترین مزیتی که استفاده از این دستگاه ایجاد می کند، افزایش کیفیت شستشو است.

انواع دستگاه کارواش خانگی

دستگاه کارواش خانگی را در نوع های متفاوتی می سازند که هرکدام براساس قدرت دارای کاربرد متفاوتی می شوند که در ادامه به ذکر 2 نوع پرکابرد آن می پردازیم :

کارواش خانگی 138 بار مناسب برای شستشوی حیاط ها و پارکینگ بزرگ و کوچک، اتومبیل

کارواش خانگی 227 بار مناسب برای شستن سطوح سخت مانند ساختمان ها و محیط های چرب

 

مزایا

قطعا استفاده از این دستگاه مزایای زیادی برای شما دارد اما ما برای شما چند نمونه از مهمترین برتری های این دستگاه را برای شما فراهم کرده ایم.

کاهش هزینه های مصرفی : کارواش خانگی برای افرادی که نسبت به تمیزی ماشین خود حساسیت دارند و با کوچکترین آلودگی در پی بردن آن به کارواش هستند، بسیار کاربردی است. این موضوع قطعا مقرون به صرفه به نظر می رسد. این افراد می توانند ماهانه چندین بار خودشان ماشین خود را با کمترین هزینه بشویند.

انواع دستگاه کارواش خانگی
انواع دستگاه کارواش خانگی

ایمنی کاربر : هنگام شست شو افراد قطعا با سطوحی مواجه می شوند که نمی توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. با روش های سنتی شست شو در این شرایط ممکن است خطرهایی افراد را تهدید کند. برای مثال ممکن است شما از نرده بان یا چهارپایه های غیر استاندارد استفاده کنید و چون تمرکز بر روی شستن سطوح غیر قابل دسترسی دارید، اتفاقی ناگهانی جان شما را به خطر بیاندازد. اما با استفاده از این ابزار امنیت خود را در هنگام شستن سطوح مختلف تامین می کنید.

کمترین زمان بهترین شستشو : همانطور که پیش تر نیز گفتیم، این وسیله سبب می شود تا شما کمترین زمان ممکن را صرف شستن کنید.

ایمنی کار با دستگاه کارواش خانگی

اگر به فکر افزایش طول عمر دستگاه کارواش خانگی خود هستید لازم است تا یک سری نکات را رعایت کنید. البته این را هم باید گفت که با انجام این کارها و رعایت اصول ایمنی مربوطه سلامت جسمی خود را نیز تضمین می کنید.

این دستگاه دارای قطعاتی مانند پمپ، النس، الکتروموتور، نازل، تفنگ آب پاش، کابل برق، سوپاپ، واسطه روغن و … است. قانون اولیه این است که اگر هرکدام از این قطعات آسیب دیدند یا بعد از گذشت مدتی دچار فرسایش شدند، به محضی که متوجه این موضوع شدید باید آن قطعه مربوطه را تغییر دهید و جانشینی مناسب و اصل برای آن قرار دهید. اگر در این شرایط از قطعه ای استفاده کنید که استاندارد نباشد، صدمه بیشتری به دستگاه شما وارد می کند و زیانی دو چندانی می بینید. به صورت تذکر این را نیز بگوییم که استفاده از قطعات غیر استاندارد ، ضمانت و گارانتی دستگاه را نیز باطل می کند.

ایمنی کار با دستگاه کارواش خانگی
ایمنی کار با دستگاه کارواش خانگی

قطعا شنیده اید که دستگاه های کارواش خانگی به صورت ضد آب ساخته می شوند. اما این را باید بدانید که این موضوع به شما این اجازه را نمی ددهد که نسبت به موضوع رطوبت برای اجزای الکتریکی دستگاه حساس نباشید و فکر کنید که دیگر مشکلی پیش نمی آید.

در همان اول که قصد استفاده از دستگاه را دارید، حتما از سلامت کابل کارواش خانگی تان مطمئن بشوید و بعد از آن استفاده کنید.

نکته ایمنی دیگری که احتمالا همه می دانند ولی ما بر آن تاکید داریم این است که باید مراقب باشید بخش تفنگی کارواش خانگی را به سمت پریزهای برق محیط (بخصوص هنگام شست شوی نمای داخلی حیاط) نگیرید.

همچنین از گرفتن بخش تفنگی دستگاه به سمت بدن خود یا سایرین جدا خودداری فرمایید که این حرکت صدمات جدی بر بدن وارد می کند و خصوصا هنگامی که نازل بر روی صفر درجه تنظیم شده، می تواند باعث صدمه فیزیکی مثل پارگی بدن بشود.

در نهایت هم هنگامی که کار شست شوی شما با این دستگاه به پایان رسید، سعی کنید هر میزان آبی که در درون شلنگ کارواش باقی مانده را تخلیه کنید.

خرید انواع کارواش در ایتال صنعت
خرید انواع کارواش در ایتال صنعت

خرید انواع کارواش در ایتال صنعت

ما در این متن سعی کردیم تا شما را با دستگاه کارواش خانگی آشنا کرده باشیم. از مزایای استفاده از آن بگوییم و نکاتی که در هنگام استفاده خوب است بدانید را تاکید کرده باشیم. تیم ایتال صنعت در خدمت شماست تا بهترین انواع کارواش خانگی را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به شما ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *