خرید انواع پیکور برقی ضد آب

به طور معمول در بسیاری مواقع برای ساخت سازه های جدید، لازم است سازه های قدیمی را تخریب کنیم؛ در گذر زمان و افزایش استحکام سازه ها، روش های سنتی و قدیمی برای تخریب سازه ها کارساز نبود. (برای مثال فرض کنید بخواهید سازه بتنی را با قلم و چکش تخریب کنید؛ این کار واقعا زمان بر و نیازمند صرف انرژی بسیار زیادی است و تا حدی غیر ممکن به نظر می رسد.) بعضی اوقال لازم هست که پیکور برقی شما ضد آب باشد تا کارایی بیشتر شود و مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نشود.

در این زمان بود که برند ابزار آلات هیلتی برای اولین بار، ابزاری قدرتمند و خارق العاده به نام پیکور یا به نام های دیگر “بتن کن” یا “چکش برقی” روانه بازار کرد. این محصول با عرضه به سراسر جهان در ایران هم به نام چکش برقی یا هیلتی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت.

خرید انواع پیکور برقی ضد آب
خرید انواع پیکور برقی ضد آب

این دستگاه بی نظیر هر گونه سازه عمرانی ساخته شده از سنگ های طبیعی، متریال سخت مصنوعی، بتن و.. را در کوتاه ترین زمان ممکن تخریب می کند. قدرت فوق العاده این دستگاه سبب شده همواره در جایگاه بهترین تخریب کننده ها در صنعت ساختمان سازی قرار گرفته و در طی سال های اخیر انتخاب اول و آخر استادکاران و متخصصان این صنعت باشد.

پیکور برقی ضد آب چیست؟

پیکور بر اساس منبع تغذیه انواع مختلفی اعم از نوع بادی، برقی، بنزینی و.. دارد. رایج  ترین و کاربردی ترین پیکور، پیکور برقی است. پیکور برقی با قدرت فوق العاده زیاد در تخریب، خود نیز در انواع مختلف بر اساس نوع کارکرد تقسیم بندی می شود. چکش برقی یا به اصطلاح رایج در بین مردم، هیلتی، توان لازم برای تخریب انواع متریال ساختمانی، از جمله سنگ، بتن (انواع مسلح و غیر مسلح)، آجر، کاشی، ملات، تخریب دژ و… را داشته و به طور گسترده در زمینه تخریب سازه ها بکار می رود.

مشاهده مطلب
خرید انواع پیکور شارژی

برخی موقعیت های تخریب سازه ممکن است دارای شرایط خاص مثل رطوبت باشد. برای مثال تخریب ساختمان در هوای بارانی، تخریب پل کنار رودخانه و… شرایطی ست که انجام کار به وسیله تخریب کننده ضد آب الزام پیدا می کند؛ در این زمان است که پیکور برقی ضد آب به کار شما می آید و بدون اتلاف وقت، بروز آسیب و خطر کار تخریب را به دست می گیرد.

انواع پیکور برقی ضد آب

این دستگاه کاربردی به طور عمده به صورت شارژی کار می کند و مانند نوع عادی دارای دو نوع رایج ۴ شیار و ۵ شیار ساخته می شود. در ادامه به بررسی ویژگی های مهم دو نوع پیکور برقی می پردازیم.

پیکور برقی ضد آب ۴شیار: این نوع چکش برقی با وزنی بین ۳ تا ۷ کیلوگرم، برای کارهای سبک تر و اکثرا سوراخ کاری مورد استفاده قرار می گیرد. چکش برقی ۴شیار به ۲شیار نیز شناخته می شود و غالبا به صورت ضربه ای و چرخشی به عمل تخریب و سوراخ کردن می پردازد.

قیمت بهترین پیکور
قیمت بهترین پیکور

اگر برای سوراخ کردن میل گرد و مصالح ساختمانی یا انجام کارهای تاسیسات ساختمان، به ویژه در شرایط خاص و مرطوب، نیاز به یک ابزار قدرتمند و سریع دارید، به شما محصول پیکور برقی ضد آب ۴شیار را پیشنهاد می کنیم.

پیکور برقی ضد آب ۵شیار: نوع دیگر چکش برقی، پیکور برقی ضد آب ۵شیار است. مته قوی این دستگاه، قدرت تخریب بالایی به آن می بخشد. به طوری که این دستگاه با وزنی بین ۴ تا ۱۱ ۱۲ کیلوگرم، قدرت تخریب بسیاری از مصالح را دارد.

افزون بر این، این محصول با ساز و کار فوق العاده ای، دارای قابلیت دفع لرزش است؛ یعنی با وجود وارد کردن قدرت شدید، حداقل تکان را به دست فرد منتقل کرده و احساس خستگی و آسیب به دست در اثر کار طولانی مدت را به کمترین حد می رساند.

مشاهده مطلب
راهنمای کامل خرید پیکور + معرفی بهترین­ ها

انواع سنگین و نیمه سنگین پیکور برقی ضد آب به حداکثر قدرت تخریب و کارایی می رسند. انواع نیمه سنگین در وزن های ۱۵ تا ۱۷ کیلوگرمی اغلب در تخریب دیوارهای سخت، کفپوش های سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین تخریب سقف، تیرچه، فونداسیون از کاربرد های پیکور برقی با وزن های ۳۰ تا ۳۲ کیلوگرمی هستند. این ابزارها، غول های صنعت ساختمان سازی هستند و در سریع ترین زمان ممکن از پس تخریب سخت ترین سازه ها برمی آیند.

خرید مستقیم پیکور از ایتال صنعت

در این مقاله از ایتال صنعت شما را با یکی از کاربردی ترین دستگاه های صنعت ساختمان سازی و تخریب، پیکور برقی ضد آب آشنا کردیم.

ایتال صنعت یکی از بزرگترین فروشندگان ابزار آلات صنعتی و خانگی و دستگاه های کاربردی صنعت ساختمان سازی است. در ایتال صنعت این امکان فراهم شده تا مشتریان گرامی، ابزار آلات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت تهیه کنند. نحوه این کار هم بسیار آسان است؛ با مراجعه به وبسایت ایتال صنعت می توانید در عرض چند دقیقه سفارشات خود را ثبت کنید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و در هر نقطه از ایران پهناور تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *