نحوه عملکرد دستگاه های صافکاری

انواع گوناگونی از عملکرد دستگاه های صافکاری وجود دارد که روند کار بیشتر آنها شبیه به هم بوده و به صورتی است که با پیج مخصوصی در این دستگاه جای گذاری شده است به واسطه چسب حرارتی بر روی بخش هایی که ضربه خورده است چسبانده می شود و سپس با حرکت و چرخش بدنه به سمت بیرون کشیده می شود که این کار باعث می شود تا بخش آسیب دیده صاف شود.

چند نوع از دستگاه های صافکاری

در زیر به چند نمونه این از دستگاه های صافکاری اشاره می کنیم.

دستگاه صافکاری بدون رنگ ماشین
دستگاه صافکاری اتوماتیک
صافکاری بدون رنگ مغناطیسی
صافکاری لیزری
دستگاه صافکاری از محصولات مهم برای صافکاری ماشین است که به منظور از بین بردن سطوح نامیزان و فرو رفتگی است که در سطح  و بدنه ماشین ایجاد می شود. تعمیرکارها از به روزترین، و جدیدترین و عالی ترین دستگاه ها بادقت و سرعت بالا مشکل خودرو را به خوبی رفع می کنند

عملکرد دستگاه صافکاری بدون رنگ

دستگاه صافکاری بدون رنگ یکی از دستگاه های است که رنگ ماشین اسیب زیادی نبیند بنابراین موجب می شود به راحتی و درزمانی کوتاه به بهترین شکل مشکلات را از بین ببرند.

صافکاری بدون رنگ بیشترین درخواست مشتریان است به همین دلیل بیشتر مراکز تعمیر تخصصی تلاش دارند از دستگاه های صافکاری بدون رنگ استفاده کنند.

ابزارآلات صافکاری بدون رنگ

انواع ابزارهای چوبی،سایزهای مختلف میله ها برای صافکاری و همچنین قالبه تنه و تگرگ کش که چسبی می باشد، دستگاه بدون رنگ مغناطیسی می باشند. در این صورت ارزش و قیمت خودرو کاهش پیدا نمی کند باوجود دستگاه های پیشرفته می شود به راحتی و بدون مشکل و با هزینه کم تمام ایرادهایی که در خودرو می باشد را به بهترین شکل برطرف کرد. غالبا صافکاری به دو شکل با رنگ و بی رنگ انجام می شود صافکاری بی رنگ موجب می شود از ارزش خودرو کاسته نشود به همین صورت بیشتر موردتوجه است. در صافکاری با رنگ ماشین تورفتگی عمیق و جدی دارد و از صافکاری سنگین استفاده می شود.

مشاهده مطلب
پک کامل انبر تگرکش

ابزارآلات صافکاری با رنگ

سمباده، انواع دستگاه رنگ و انواع مدل های دستگاه جوش، همچنین دستگاه خشک کن رنگ و شاسی کش، وسایل بتونه کاری شامل ایزار آلات دستگاه صافکاری با رنگ می باشند

صافکاری با رنگ بهتر است یا صافکاری بدون رنگ

صافکاری بدون رنگ بهتر از صافکاری با رنگ است درصورتی که مشکلاتی سطحی در خودرو به وجود می آید با صافکاری بدون رنگ قابل رفع هستند.

چنانچه اگر آسیب هایی که به خودرو وارد شده عمیق باشد در این صورت امکان رفع مشکل و صافکاری بدون رنگ امکان پذیر نیست.

اگر فرد صافکار حرفه ای باشد که با صافکاری بدون رنگ بتواند مشکلات ظاهری و فرورفتگی های عمیقی که در خودرو ایجاد شده  را برطرف کند بنابراین بهترین نتیجه را به دست می آورد.

صافکاری با رنگ بهتر است یا صافکاری بدون رنگ
صافکاری با رنگ بهتر است یا صافکاری بدون رنگ

دستگاه صافکاری بدون رنگ مغناطیسی هاتباکس 

یکی از ابزارهای  صافکاری خودرو است که همه افراد باتجربه باید کارکردن با آن را بلد باشند. در این ابزارهای جدید از تکنولوژی مایکروویو استفاده شده  که می توانند مولکول های فولاد و بدنه ماشین را با استفاده از امواج الکترومغناطیسی به حرکت در بیاورد و با بهره مندی از خاصیت اتمی در بدنه ماشین فرورفتگی های که به وجود  آمده را رفع کنند. این دستگاه از ابزار صافکاری بی رنگ به شمار می رود و می تواند بدون آنکه آسیبی به بدنه خودرو وارد کند فرورفتگی های که به وجود امده را رفع نماید.

دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی

دستگاه صافکاری چسبی کاربرد بسیار  بالایی داشته و می تواند با ایجاد کشنده قوی فرورفتگی های که در سطح خودرو ایجاد شده را برطرف کنند. از صافکاری بدون رنگ چسبی برای رفع فرورفتگی های بزرگی که در بدنه ماشین ایجاد می شوند به کار برده می شوند. این دستگاه می تواند مکندگی زیادی را ایجاد کند و فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه را برطرف کند.

مشاهده مطلب
با ابزار صافکاری آشنا شویم
دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی
دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی

 

دستگاه صافکاری مغناطیسی مدل FY-Tech

این دستگاه یکی دیگراز وسایل صافکاری بدون رنگ می باشد که با بکارگیری از امواج می تواند فرورفتگی هاوایرادات ایجاد شده در بدنه ماشین را رفع کند.

دستگاه صافکاری مغناطیسی
دستگاه صافکاری مغناطیسی

 دستگاه بادگیری بدون رنگ صافکاری پلاس تکنو صاف

از دستگاه بادگیری صافکاری برای رفع فرورفتگی های به وجود آمده در بدنه است که با ایجاد فشار به عنوان یک دستگاه صافکاری بی رنگ نیز به شمار می رود و برای رفع ایرادات خاصی از بدنه مورداستفاده قرار گیرد.

دستگاه مکنده صافکاری ویگور مدل v5531

جز بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ می باشد برای برطرف کردن فرورفتگی و ضربه های به وجود آمده در بدنه ماشین و جا به جایی ۰شیشه و نگه داشتن اجسام مسطح مثل تبلت مورداستفاده قرار می گیرد.

عملکرد دستگاه صافکاری بدنه خودرو لیکوتا مدل ATG-6258

دستگاه صافکاری پیشرفته موجود در بازار برای خودرو است که از به روزترین تکنولوژی ها هست که دارای طراحی منحصربه فرد نسبت به بقیه دستگاه ها است که دارای نیروی قابل تنظیم و استانداردمی باشد و همچنین سایزبندی های مختلفی دارد این دستگاه نیاز به تخصص خاصی ندارد و افراد مبتدی می توانند برای صافکاری بدنه خودرو از آن استفاده کرده.

دستگاه صافکاری بدنه خودرو
دستگاه صافکاری بدنه خودرو

عملکرد دستگاه صافکاری mtc

از  ابزارهای دیگر صافکاری ماشین که باعث می شود بدون رنگ مشکلات روی بدنه ماشین را برطرف کند این دستگاه برابر با تکنولوژی روز تولید شده و امکان ترمیم ایرادات بدنه خودرو را در زمانی ناچیز انجام دهد.

میله pdr صافکاری

دستگاه pdr صافکاری به روش های جدید به مکان های که فرورفتگی و آسیب دیده ماشین مکندگی انجام می دهد برآمدگی یا فرورفتگی که در سطح خودرو به وجود آمده را بدون نیاز به ضربه زدن های محکم برای ترمیم آسیب های ایجاد شده را برطرف می کند

مشاهده مطلب
پیستوله مخصوص رنگ خودرو

دستگاه صافکاری مدل پاپس

این مدل دستگاه یک پیچ دارد که باید آن را با چسب حرارتی بر روی صدمه ای که در خودرو ایجاد شده چسبانده شود و بعد از آن صافکاری ها را به سمت بیرون می چرخاند تا جای فرورفتگی صاف شود. این دستگاه صافکاری به صورت پیشرفته است که در کمترین زمان انجام می شود.

صافکاری با لیزر

امروزه روز صنعت اپتیک (لیزر) به سوی استفاده از صافکاری لیزر می رود این روش کمتر از 10 سال است که روانه بازار شده و صافکاران با آن کارشان را انجام می دهند این روش صافکاری بدون رنگ است که دارای درجه بندی برای قدرت لیزر است. اشعه لیزر باعث می شود فلزها و اتم های بدنه به حرکت در اینکه این کار اصلاً صدمه ای به فرم و رنگ ایجاد نمی کند.

عملکرد دستگاه لیزری که با انبساط است مثل اتو کار میکند که با تابیدن اشعه ان قسمت از فرورفتگی گرم میشود و صافکار باضرباتی که به فرورفتگی میزند ان قسمت به فرم خودش برمی گردد.

فواید استفاده از صافکاری لیزری

اشعه لیزردر زمان و انرژی کمک می کند و میتواند مناسب ترین و بهترین دما را ایجاد کند و کیفیت کار را بالا ببرد.

اثر منفی بعد از صافکاری ایجاد نمی کند و رنگ بدنه را ثابت نگاه می دارد که با هیچ روشی نمی توان فهمید که بدنه صافکاری شده.

خرید انواع دستگاه صافکاری از ایتال صنعت

انواع دستگاه های صافکاری ایرانی و خارجی، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی، تضمین قیمت و کیفیت تمامی تجهیزات صافکاری، مشاوره رایگان همه روزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *