آشنایی با جدیدترین وینچ­ های بازار

اگر قصد آشنایی با جدیدترین وینچ­ های بازار، برای اتومبیل خود را دارید، حتماً به برخی از عوامل مهم ذکر شده در زیر نگاهی بیندازید.

تنها تعداد انگشت ­شماری از دستگاه­ها هستند؛ که مخصوص خودروهای سنگین مانند اتومبیل های آفرود و سایر گزینه ­های مشابه، برای انجام کارهای سنگین طراحی شده­ اند. یکی از این دستگاه ها وینچ است که می­تواند در قسمت جلویی وسیله نقلیه شما نصب شود و در بسیاری از موارد می­تواند نجات دهنده باشد.

وینچ یک دستگاه ساده و در عین حال قدرتمند است که در آن از کابل­های سنگین برای کشیدن اجسام حجیم استفاده می ­شود. با یک وینچ مناسب و یک وسیله نقلیه فوق العاده قدرتمند، حتی ممکن است بتوانید یک وسیله نقلیه استاندارد را از چاله یا گل بیرون بیاورید.

 

نوع طناب: طناب نصب شده روی وینچ یکی از ضروری­ترین اجزای آن است. زیرا تمام بار را حمل می­کند. با استفاده از طناب قوی با استحکام کششی زیاد، می­توانید به کاربرد و عملکرد بالای دستگاه اعتماد کنید.

ظرفیت کشش: هر وینچ دارای ظرفیت کشش اختصاصی است؛ که کاربرد آن را به سطح خاصی محدود می­کند. اگر می­خواهید تنوع در دستگاه شما وجود داشته باشد؛ یک وینچ با ظرفیت کشش بسیار بالا مطمئناً یک انتخاب عالی خواهد بود.

نوع وینچ: به طور کلی، دو نوع وینچ وجود دارد که برقی و هیدرولیکی هستند. وینچ­های برقی برای کاربردهای با ظرفیت متوسط طراحی شده­اند در حالی که وینچ­های هیدرولیکی دارای قابلیت کشش بسیار بالاتری هستند.

برای خرید وینچ مناسب برای وسیله نقلیه خود، باید صدها گزینه را بررسی کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود تعیین کنید. هدف ما در مقاله امروز، آشنایی با جدیدترین وینچ­ های بازار خواهد بود. در اینجا می­توانید جدیدترین وینچ­ها را به همراه مشخصات لازم و چند جوانب مثبت و منفی بررسی کنید تا بتوانید انتخاب مناسب را انجام دهید.

مشاهده مطلب
خلاقیت های شگفت انگیز با دریل

 

 

 

 

وینچ قهرمان 10000 پوند SUV

قهرمان یکی از مارک­های با رتبه بالا است؛ که امروز در لیست ما وجود دارد. این یکی از بهترین گزینه­ها برای آشنایی با جدیدترین وینچ­های بازار است؛ که برای کاربردهای سنگین مناسب است. ما این دستگاه را با کیت کنترل از راه دور داریم که دارای ظرفیت کشش 10000 پوند و قدرت موتور 3.6 اسب بخار است. حتی با وجود ظرفیت بالا، از نظر عملکرد بسیار کارآمد است؛ زیرا موتور اجازه می دهد تا با سرعت بالا تا 3.9 فوت در دقیقه حرکت کند. در حالت بدون بار، می توانید با سرعت 15.7 فوت در دقیقه عقب بکشید.

تجربه کلی از کار با این دستگاه بسیار ساده است؛ زیرا دارای یک کنترل از راه دور اختصاصی است که به شما امکان می­دهد دستگاه را خیلی سریع متصل کنید. کابل کشنده روی کیت دستگاه با کنترل از راه دور، 85 فوت طول دارد و از مواد هواپیمای فوق گالوانیزه برای عملکرد ایمن و روان تشکیل شده است.

بهترین ویژگی­ها:

– ظرفیت کشش 10000 پوند

– کابل گالوانیزه هواپیمای فوق گالوانیزه

– 6 اسب بخار 12 ولت موتور DC

– سرعت خط 9 فوت در دقیقه

– اتصال سریع کنترل از راه دور

معایب:

– کیفیت کابل می­توانست بهتر باشد.

وینچ طناب ترکیبی Smittybilt ( Smittybilt 10000 lbs Synthetic Rope Winch)

اسمیت بیلت نیز نامی مشهور است که امروز در لیست ما برای آشنایی با جدیدترین وینچ ­های بازار،گنجانده شده است. اگر به یک گزینه سنگین نیاز دارید، Smittybilt یک انتخاب عالی خواهد بود.

در موقعیت دوم، یک وینچ برقی با ظرفیت بالا و طراحی شده توسط Smittybilt را قرار داده­ایم. Smittybilt X2O COMP یک وینچ کاملاً ضد آب است؛ که دارای یک طناب ترکیبی است و حداکثر ظرفیت بارگیری تا 10000 پوند را امکان­پذیر می­کند. این کیت شامل یک قلاب و یک فلاور hawse برای بهترین عملکرد است. علاوه بر این، شما یک ریموت بی­سیم و یک کابل به طول 98.5 فوت نیز دریافت خواهید کرد.

مشاهده مطلب
بررسی انواع پیستوله

 

این وینچ از یک موتور دوگانه 6.6 اسب بخاری برخوردار است؛ که در برابر آسیب آب بسیار مقاوم است. این موتور، دارای سیستم دنده­ای 3 مرحله­ای و گزینه نصب دوگانه برقی است؛ تا بتوانید دستگاه را به راحتی روی هر وسیله نقلیه سوار کنید.

بهترین ویژگی­ها:

– ظرفیت کشش 10000 پوند

– کابل قوی

– موتور دوزیست 6 اسب بخار

– سیستم دنده 3 مرحله ای

معایب:

– بسیار گران­قیمت

وینچ طناب ترکیبی 13500 پوند RUGCEL (RUGCEL Synthetic Rope Winch)

در رتبه سوم برای آشنایی با جدیدترین وینچ­ های بازار، ما وینچ برقی RUGCEL داریم که دارای ظرفیت شدید تا 13500 پوند است؛ که امروزه با هیچ انتخاب دیگری در دسترس نیست. این وینچ به طور خاص برای وسایل نقلیه سنگین، مانند ATV، قایق­ها و کامیون­ها طراحی شده است. این موتور دارای موتور 7.2 اسب بخار است که آن را برای کاربردهای سنگین کاملاً مناسب می­کند.

دستگاه، کاملاً ضد آب است. اگر می­خواهید محافظت بیش­تری داشته باشید؛ می­توانید یک روکش ضد آب دو برابر نیز از فروشنده دریافت کنید. ترمزهای مکانیکی روی وینچ وجود دارد که باعث می شود هنگام استفاده از وینچ، خیلی سریع متوقف شود.

بهترین ویژگی ها:

– ظرفیت کشش 13500 پوند

– کابل نایلونی با قطر 7/16 اینچ

– 2 اسب بخار 12 ولت موتور DC

– سیستم دنده سیاره ای 3 مرحله ای

– کابل 100 فوت طول

 

معایب:

– اگر از فروشنده اصلی خرید کنید دوره گارانتی کوتاه خواهد بود.(1 سال)

وینچ وارن 103252VR  10000 پوند برقی

Warn یک نام تجاری بسیار قابل اعتماد است؛ که انواع محصولات مشابه وینچ و مناسب برای کاربردهای مشابه را دارا می­باشد. وینچ وارن یک انتخاب عالی برای خرید طولانی مدت است.در مرحله چهارم برای آشنایی با جدیدترین وینچ ­های بازار، ما معتبرترین کیت وینچ WARN 103252 را که برای مدت طولانی از آن استفاده خواهید کرد؛ قرار می­دهیم.

مشاهده مطلب
دستگاه کارواش صنعتی

WARN 103252 VR EVO 10 Electric دارای توان 10000 پوند قدرت از طریق کابل فولادی است. در صورتی که به کاربردهای تجاری فکر می­کنید ، برای وانت­های تا یک تن مناسب است. ظرفیت کشش بالا به دلیل طناب فولادی به طول 90 فوت و قطر ⅜ اینچ امکان پذیر است.

مجهز به یک موتور قدرتمند و مکانیزم چرخ­دنده­ای است؛ که سرعت بالای خط را تا 25 فوت در دقیقه تحت بار مجاز می­کند. با این حال، دارای کشش آمپر کمتری است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به قدرت بالا از دستگاه استفاده کنید. WARN 103252 VR EVO 10 در برابر آب مقاوم است که در شرایط بد آب و هوایی کاملاً قابل اعتماد است.

بهترین ویژگی­ها:

– ظرفیت کشش 10000 پوند

– کابل استیل ⅜ اینچ

– مقاوم در برابر آب

– سرعت 25 فوت در دقیقه

معایب:

– موتور HP ذکر نشده است.

وینچ برقیSTEGODON،9500 پوندی(STEGODON New 9500 lbs Electri Winch)

اکنون که با گزینه های ظرفیت بالا آشنا شده­اید، در اینجا یک گزینه مقرون به صرفه برای آشنایی با جدیدترین وینچ­ های بازار، وجود دارد. Stegodon یکی از معدود مارک­های مقرون به صرفه است که ما به عنوان آخرین مدل انتخاب می کنیم. وینچ برقی جدید STEGODON یکی از مقرون به صرفه­ترین وینچ­ها از بین بهترین و جدیدترین وینچ هایی است که امروز در لیست ما وجود دارد. ظاهر بسیار منحصر به فردی دارد؛ که آن را از سایر گزینه­ها متمایز می­کند. دارای ظرفیت کشش مناسب تا 9500 پوند است که به دلیل چرخ دنده­های 3 مرحله­ای با راندمان بالا، امکان­پذیر است. این موتور دارای قدرت 5.5 اسب بخار است که آن را برای زمین های گل­آلود مناسب می­کند. طناب مصنوعی شامل رنگ فلورسنت است که حتی در تاریکی نیز به راحتی قابل مشاهده است.

مشاهده مطلب
فروش ابزارالات صافکاری در تهران

وینچ برقی جدید STEGODON کاملاً ضد صدا و همچنین ضد آب است؛ که به قابلیت اطمینان کلی دستگاه می­افزاید. این دستگاه با شیر برقی 500AMP و یک کنتاکتور سنگین پشتیبانی می­شود که آن را برای جاده های گل آلود مناسب می­کند. سرعت خط برای وینچ الکتریکی جدید STEGODON تا 24.6 فوت در دقیقه در صورت عدم وجود بار و حداکثر 6.4 فوت در دقیقه تحت ظرفیت بار کامل است.

بهترین ویژگی ها:

– ظرفیت کشش 9500 پوند

– طناب مصنوعی فلورسنت

– چرخ دنده های سیاره ای با کارایی بالا

– 6 فوت در دقیقه سرعت خط بدون بار

معایب:

– اگر از فروشنده اصلی خرید کنید دوره گارانتی کوتاه خواهد بود.(1 سال)

سخن آخر

وسایل نقلیه سنگین آفرود دارای یک موتور قدرتمند هستند که قادر است؛ کارهای زیادی را به جز راندن در خارج از جاده انجام دهد. با نصب یک وسیله ساده مانند وینچ بر روی وسیله نقلیه خو، می­توانید وسیله نقلیه خود را به یک دستگاه کشش سنگین تبدیل کنید که می تواند وسیله دیگری را نیز در موقعیتی اتفاقی بکشد. در مقاله امروز هدف ما، آشنایی با جدیدترین وینچ­ های بازار بود؛که کاملاً قادر به اجرای چنین برنامه­ هایی هستند.

تولید محتوا و سئو: کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *