هات باکس مغناطیسی صافکاری

اگر به دنبال اطلاعاتی در رابطه با هات باکس مغناطیسی صافکاری هستید، خواندن این مقاله‌ی کاربردی را از دست ندهید. در این مقاله اطلاعات جامع و کاملی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

پیش از آن که برای خرید هر وسیله‌ای اقدام کنید، لازم است اطلاعات کاملی در مورد آن وسیله داشته باشید. در ابتدا لازم است هدف خود را از خرید و بدانید و متناسب با نیازهای خود به سراغ گزینه‌ی مناسبی بروید. برای آن که بهترین انتخاب را داشته باشید، بهتر است وسیله‌ی مورد نظر خود را از مکانی معتبر تهیه نمایید. ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با هات باکس مغناطیسی صافکاری صحبت کرده و در نهایت به شما بگوییم که در هنگام خرید این وسیله باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشید. همچنین لازم است به شما عزیزان بگوییم که در ایتال صنعت، می‌توانید وسیله‌ی مورد نظر خود را پیدا کرده و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

به این منظور و برای آشنایی بیش‌تر شما عزیزان، ابتدا مطالبی را که لازم است در رابطه با این وسیله بدانید، در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم و پس از آن به سراغ نکاتی در رابطه با خرید آن می‌رویم. با ما همراه باشید تا با این وسیله‌ی کاربردی در حرفه‌ی صافکاری بیش‌تر آشنا شوید.

هات باکس چیست

پیش از آن که به سراغ خرید این وسیله برویم، لازم است با آن تا حدودی آشنا شده و کاربردهای آن را نیز بشناسید. در این بخش از مقاله در این رابطه مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. دستگاه هات باکس مغناطیسی صافکاری یکی از جدیدترین وسیله‌هایی است که در این حرفه از آن استفاده می‌شود. اگر شما هم در این زمینه فعالیت دارید، لازم است با این وسیله‌ی کاربردی آشنا باشید. به این منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم خواندن این بخش از مقاله را از دست ندهید.

مشاهده مطلب
پیستوله مخصوص رنگ خودرو

هات باکس مغناطیسی صافکاری، جهت مکش قری بدنه‌ی خودرو یا وکیوم آن از طریق ایجاد امواج مغناطیسی و گردابی می‌باشد. به دلیل کاربرد زیادی که در صافکاری دارند، به نام هات باکس صافکاری شناخته می‌شوند. در واقع از این دستگاه در صافکاری‌ها و جهت صافکاری قری‌ها نرم و تگرگی استفاده می‌شود. لازم است بدانید که این وسیله یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در صافکاری محسوب می‌شود که جهت ترمیم بدنه‌ی خودرو طراحی و تولید شده است. در واقع با استفاده از دستگاه هات باکس مغناطیسی صافکاری نقطه‌ای که از تگرگ یا ضربه در بدنه‌ی خودرو فرو رفتگی ایجاد کرده است، در کم‌ترین زمان ممکن بدون نیاز به باز و بسته کردن قسمت‌های صدمه دیده، ترمیم می‌شود.

این دستگاه کاربردهای زیادی دارد، اما اصلی‌ترین کاربرد آن رفع امواجی است که به وسیله‌ی صافکاری توسط قاب تنه بر روی بدنه‌ی خودرو به جا مانده است.

هات باکس مغناطیسی صافکاری بی رنگی

اکنون که با دستگاه هات باکس به طور کلی آشنا شده‌اید، در این بخش از مقاله قصد داریم در رابطه با هات باکس بی‌رنگی توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

از سری دستگاه‌های تگرگ کش مغناطیسی، می‌توان به این وسیله اشاره کرد. چنین دستگاه‌هایی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با استفاده از سیستم امواج گردابی الکتریکی کار کنند. در واقع این امواج خاصیتی دارند و از طریق آن باعث ترمیم فرورفتگی‌ها می‌شوند. این خاصیت به گونه‌ای است که از مرکز و هسته‌ی ورق، مولکول‌های فولاد را به جنبش درآورده و باعث می‌شود، فرورفتگی‌های ورق ترمیم شود.

دقت داشته باشید که اگر قصد استفاده از این وسیله را دارید، باید به عنوان یک صافکار به خوبی با سمبه بادگیری کار کنید. به دلیل آن که در بیش‌تر موارد، قری که ایجاد شده است، در ابتدا باید با استفاده از سمبه، گرد و نرم شود و پس از آن توسط دستگاه هات باکس مغناطیسی صافکاری بی‌رنگی، فرورفتگی‌ها برطرف شود.

مشاهده مطلب
قیمت وسایل صافکاری ماشین

لازم است این نکته را بیان کنیم که کار با این دستگاه خیلی ساده نیست و فردی که قصد دارد از آن استفاده کند، باید با این دستگاه، حداقل به مدت یک ماه تمرین کرده باشد. همچنین باید یادآور شویم که اگر فردی قصد استفاده از این دستگاه را داشت، در ابتدا کار با سمبه بادگیری را به خوبی بلد باشد و پس از آن به سراغ استفاده از این دستگاه برود.

 

دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی

دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی از سری وسیله‌هایی است که در ابزار آلات حرفه‌ای صافکاری، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و جهت رفع جای تگرگ خوردگی‌ها از آن استفاده می‌شود. این دستگاه دارای ابزارها و ادوات مختلفی است. این ادوات و ابزارها عبارت‌اند از:

  • کشنده دقیق دارای دسته‌ی فنری
  • کشنده چکشی
  • کشنده مشتی
  • سری‌های پلاستیکی
  • کشنده دو پایه
  • تفنگ ذوب کننده چسب مخصوص
  • چسب مخصوص صنعتی
  • اسپری مخصوص الکل
  • آئینه‌ی صافکاری
  • سمبه‌های بادگیری
  • کارتگ پلاستیکی
  • چکش معمولی و چکش سمبه‌ای

این دستگاه کاربردهای بسیار زیادی دارد و جهت برطرف کردن قری‌های بزرگ نیز می‌توان از هات باکس مغناطیسی صافکاری بدون رنگ چسبی استفاده کرد.

خرید هات باکس صافکاری

تا این جای مقاله در مورد هات باکس، هات باکس مغناطیسی صافکاری بی رنگی و همچنین بدون رنگ چسبی آشنا شدید. کاربردهای این دستگاه‌ها را دانستید و با ویژگی‌های آن‌ها به طور کلی آشنا شدید. اکنون در این بخش از مقاله قصد داریم مطالبی را در رابطه با خرید این وسیله خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

همان طور که گفتیم برای خرید هر وسیله‌ای، بهتر است جای معتبری را انتخاب کنید تا بتوانید بااطمینان خرید خود را انجام دهید. شما عزیزان می‌توانید از ایتال صنعت با اطمینان کامل خرید کنید و مطمئن باشید که در نهایت از خرید خود رضایت کافی خواهید داشت.

مشاهده مطلب
پک کامل انبر تگرکش

دقت داشته باشید که اگر به عنوان یک صافکار قصد دارید به صورت حرفه‌ای فعالیت کنید، به دستگاه هات باکس مغناطیسی صافکاری نیاز دارید. بنابراین لازم است در ابتدا از جایی معتبری اقدام به خرید کنید و مشخصات دستگاه‌های موجود را بررسی کرده و در نهایت موردی را که متناسب با نیاز شماست، انتخاب و خریداری نمایید.

خرید این دستگاه، مزیت‌های بسیار زیادی دارد. مهم‌ترین این مزیت‌ها عبارت‌اند از: ترمیم قرشدگی و فرورفتگی بدنه‌ی خودرو، عملکرد گرمایشی، افزایش بازده کار و راندمان، کاهش مدت زمان انجام کار، سازگار با محیط زیست.

سخن پایانی

در این مطالب تلاش کردیم شما عزیزان را با هات باکس مغناطیسی صافکاری آشنا کرده و اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم. در ابتدا دانستید که این وسیله چیست و برای چه هدفی تولید شده است. پس از آن که با کاربردهای آن تاحدودی آشنا شدید، به سراغ معرفی هات باکس بی رنگی رفتیم و در این زمینه نیز مطالبی را خدمت شما عزیزان توضیح دادیم. در بخش بعدی آن، دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی را شناختید و با نکاتی در این زمینه آشنا شدید. در بخش پایانی مقاله نیز برای افرادی که قصد خرید این وسیله را دارند، مطالبی را جهت راهنمایی آنان بیان کردیم.

امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما عزیزان راهنمایی خوب و کاربردی بوده باشد و اطللاعات مورد نظرتان را در این جا پیدا کرده باشید. همچنین اگر قصد خرید از ایتال صنعت را دارید، به شما اطمینان می‌دهیم که بهترین گزینه را برای خرید هات باکس انتخاب کرده‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *