راهنمای خرید پنل صافکاری

پنل صافکاری یک ابزاری برای تشخیص دادن امواجی که در بدنه خودرو است، می باشد. کاربرد این ابزار  بیشتر در تاریک خانه ها بوده و همچنین لامپ های صافکاری بدلیل اینکه روی خودرو از رنگ های متفاوتی استفاده میکنند، دارای رنگ های گوناگونی است. در این عرصه پنل نور صافکاری را به نام چراغ تست یا لامپ صافکاری می شناسند. برای راهنمای خرید پنل صافکاری، به سایت ایتال صنعت رجوع نمائید چرا که این تیم به صورت یکپارچه، همواره در تکاپوی ارائه بهترین محصول، برای مشتریان خود هستند.

لامپ های صافکاری و انواع آن

انواع لامپ های صافکاری شامل دو نوع میباشند : پنل نور بزرگ و پنل نور کوچک. هر کدام دارای یکسری خصوصیاتی نیز می باشند. چراغ های صافکاری قابلیت نشان دادن تو رفتگی و خراش روی خودرو را دارند.

پنل نور بزرگ صافکازی : کاربرد این پنل نوری در گلگیر، کاپوت و صندوق عقب ماشین است و به صورت پایه دار قابل عرضه می باشند. وجود این پایه ها، کار را به شدت آسان کرده است و میتوانید آن را بر روی خودروی خود قرار دهید تا سایه انداخته و کار خود را به سرانجام برسانید.

پنل چراغ تست بزرگ، امکان چرخش تا 360 درجه را دارا میباشد.

پنل نور کوچک صافکاری : نصب پنل نوری کوچک مهم است و باید بواسطه یک اتصال مکنده روی بدنه خودرو راه اندازی شود.

میز صافکاری و انواع آن

میز صافکاری یا میز نگهدارنده قطعات، یک ابزار بسیار مهم در صافکاری است که قسمت های مختلف خودرو، از جمله درب و کاپوت را فیکس میکند. میز صافکاری از انواع مختلفی تشکیل شده است که در مدل آکاردونونی یا مدل تاشو و مدل ثابت مورد استفاده قرار میگیرد.

مزیت های میز صافکاری

استفاده از میز صافکاری یا میز کار همانطور که گفته شد، مهم است و فردی که در حال انجام کار روی آن است، حتما باید از این میزها به جهت ارائه کار بی نقص در صافکاری تهیه نماید، چرا که باعث می شود ظرافت و دقت زیادی انجام شود و کار به راحتی صورت بگیرد و دچار آسیب نشود. میز های صافکاری همین که باعث میشوند کار دچار نقص نشود و سریعا و با کیفیت بالا به اتمام برسد از مزایای مهم و قابل توجه، میز صافکاری محسوب میشود.

مشاهده مطلب
وینچ برقی تک فاز ارتفاع بلند

تولید محتوا و سئو توسط کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *