راهنمای خرید جرثقیل دستی

جرثقیل های دستی به طور معمول در گارگاه ها و کارخانه های مختلف و کوچک به منظور عملیات لیفتینگ یا حمل بار تا حد اکثر 5 تن وزن استفاده می شود. البته جرثقیل های دستی قابلیت حمل بار تا 20 الی 25 تن وزن را هم دارد اما سرعت لیفتینگ خیلی پایین می آید. جرثقیل های دستی همانطور که گفته شد از نیم تن تا 25 تن در بازار با برند های مختلفی وجود داشته که ایتال صنعت ارائه دهنده انواع جرثقیل های دستی می باشد. جهت خرید جرثقیل دستی با ما همراه باشید و ادامه این مطلب را مشاهده نمایید.

چگونه جرثقیل دستی مناسب انتخاب کنیم ؟

در زیر معیار های مختلفی برای انتخاب و خرید جرثقیل دستی زنجیری، توسط کارشناسان ایتال صنعت برای شما کاربران عزیز قرار داده شده که با توجه به آنها میتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان خرید جرثقیل دستی با شرکت ایتال صنعت ارائه دهنده انواع جرثقیل دستی و اتوماتیک تماس حاصل نمایید.

 محاسبه بار لیفتینگ :

یکی از موارد قابل توجه برای خرید جرثقیل دستی، انتخاب میزان بار قابل حمل می باشد. میزان بار همان حداکثر وزنی است که توسط جرثقیل دستی میتواند لیفت شود. یکی از اشتباهات رایجی که خریداران جرثقیل دستی همیشه مرتکب می شوند معیار قرار دادن میزان باری است که جرثقیل دستی به صورت عمده بلند میکند و این اشتباه بسیاری از خریداران این جنس محصولات است که در عوض باید برای انتخاب ظرفیت بار جرثقیل دستی خود، حداکثر بار لیفتینگ را معیار انتخاب خودشان قرار دهند.

شرایط محیطی جهت عملکرد و انتخاب جرثقیل دستی :

جرثقیل دستی ضد جرقه برای استفاده در مکان های خاصی که حاوی گازهای قابل اشتعال می باشند.

جرثقیل دستی با بلوک جهت استفاده در محیط هایی با غلظت گرد و خاک بالا استفاده دارد.

مشاهده مطلب
خرید ورق گیر_لوله گیر_گیره

جرثقیل دستی پرتابل هم که برای استفاده در فضاهای مختلف به شکل سیال می باشد.

ارتفاع لیفتینگ و ارتفاع سقف :

جرثقیل های دستی برای انواع ارتفاعات سقفی و… نیز تولید شده اند که اگر محل کارتان با سقف کوتاه می باشد از نمونه جرثقیل هایی استفاده نمایید که برای سقف های کوتاه طراحی شده اند و همینطور به این نکته توجه داشته باشید که ارتفاع لیفتینگ و سقف مناسب جهت جرثقیل دستی استاندارد بین 3 تا 6 متر می باشد.

ظرفیت های گوناگون برای جرثقیل های دستی

همانطور که خود شما هم می دانید در تمام دنیا جرثقیل های دستی زیر نظر برند های مختلفی در حال تولید می باشد. گستردگی و گوناگونی ظرفیت جرثقیل دستی در تمام دنیا بین 0.5 تن تا 50 تن باعث بوجود آمدن این سوال شده که دقیقا کدام نوع آن برای ما مناسب و قابل استفاده است ؟ باید توجه داشته باشید که با بالا رفتن ظرفیف جرثقیل دستی بدون شک سرعت لیفتینگ پایین می آید. جواب این سوال به مکان و فضای مورد استفاده شما بستگی دارد که با بررسی دقیق مقدار ظرفیت مورد نیازتان برای جرثقیل های دستی و مد نظر قرار دادن سرعت لیفتینگ، نباید ظرفیت اضافه تری را مد نظر قرار دهید که سرعت لیفیتنگ تان پایین بیاید.

با توجه به موارد گفته شده بالا کارشناسان و متخصصان ایتال صنعت ایران به شما پیشنهاد می دهند حتما از جرثقیل های دستی برای لیفتینگ بارهایی که بین 0.5 تا 5 تن هستند استفاده نمایید و در صورت ضرورت خیلی بالاتری نهایتا از 10 تن آن استفاده کنید چرا که استفاده از جرثقیل های با ظرفیت بالای 10 تن اصلا پیشنهاد نمی شود مگر در شرایطی که اجباراً دسترسی به الکتریسیته جهت کانفیگ و راه اندازی جرثقیل برقی وجود نداشته، که در این صورت مجبوریم از جرثقیل های دستی با ظرفیت بالای 10 تن نیز استفاده نماییم.
برند های قابل اعتماد برای راهنمای خرید جرثقیل دستی عبارتند از ویتال، کیتو و هرینگتون که هر سه این برند ها جزء برترین های تولید جرثقیل برقی بوده که توسط شرکت ایتال صنعت ایران قابل ارائه خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مشاهده مطلب
جرثقیل دستی یک تن

تولید محتوا و سئو توسط کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *