وینچ برقی قابل حمل

 وینچ برقی قابل حمل وسیله ای مکانیکی می باشد که جهت بلند کردن، جابه جا کردن و کشیدن اجسام از آن استفاده می شود. در صورتی که کشش به صورت عمودی اتفاق بیوفتد به آن در زبان انگلیسی Hoist گویند ولی در ایران به کشنده های افقی و عمودی وینچ و یا وینچ برقی می گویند. یکی از جالب ترین کاربردهای این وسیله نصب بر روی خودرو ها در جاده های صعب العبور است تا در صورت خرابی و یا گیرافتادن در باتلاق و زمین های ناهموار بتوانند به کمک این وسیله از محل خارج شوند. شایان ذکر است که این وسیله در صنعت و ساختمان سازی نیز کاربرد فراوانی دارد.

انواع وینچ برقی

در این نوع از وینچ ها نیروی گرداننده از طریق اتصال الکتروموتور به گیربکس تامین می شود. وینچ های برقی جزو گران ترین، پر مصرف ترین و پرکاربردترین محصولات محسوب می شوند و به طبع دارای انواع متفاوتی می باشند که عبارتند از : وینچ برقی قابل حمل، وینچ برقی سبک، وینچ برقی کوچک، وینچ برقی رونیکس، وینچ برقی سه فاز. در ادامه شما را با تعدادی از انواع وینچ های برقی آشنا می کنیم.

وینچ برقی رونیکس

این وسیله یک بالابر برقی است که دارای وزن 600 کیلویی می باشد اصولا به رنگ قرمز تولید می شود و دارای گارانتی می باشد. سرعت دوبل این دستگاه 5 متر در دقیقه و ارتفاع دوبل آن 9 متر است که توانایی جابه جایی 300 کیلوگرم بار را دارا می باشد. جالب است بدانید که این دستگاه ساخت کشور چین است. یکی از ویژگی های این محصول داشتن سیستم قطع کن حرارتی است.

وینچ برقی سه فاز

این وینچ ها مناسب نصب بر روی ماشین می باشند. در وینج ها نوع نیروی گردشی متفاوت است. از این دستگاه در کابل کشی، ساختمان سازی و … استفاده می شود و جزو پرکاربرد ترین وینچ ها به حساب می آید.

مشاهده مطلب
ورق گیر مغناطیسی

وینچ برقی کوچک

این محصول همانطور که از اسمش پیدا است دارای ابعادی کوچک می باشد و ذکر این نکته واجب است که قیمت آن به مرور دچار تغییر می شود.

وینچ برقی ارزان

وینچ های برقی دارای قیمت های متنوعی هستند ولی در این میان وینچ های برقی کوچک به نسبت بقیه وینچ ها قیمت مناسب تری دارند. افراد با توجه به سرمایه و بودجه خود می توانند بهترین مورد را انتخاب و از سایت ایتال صنعت با شماره تلفن 02166739454 خرید کنند.

تولید محتوا : کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *