همه چیز درباره پیستوله قلمی

 

پیستوله قلمی یا قلم رنگ پاش وسیله ای سبک، کوچک و در عین حال کاربردی است که از آن به منظور نقاشی و رنگ آمیزی قسمت های ظریف ساختمان، چوب، تزیین کیک، آرایش، طراحی ناخن، گرافیک و … به کار گرفته می شود. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که تزیین کیک با طرح های خلاقانه برایتان خیلی مهم است و یا دوست دارید از وجود طرح های زیبا بر روی ناخن هایتان نهایت لذت را ببرید می توانید از ترفند پیستوله قلمی یا به اصطلاح ایربراش استفاده کنید. این دستگاه در دو نوع دستی و برقی در بازار وجود دارد که طبیعتا نوع برقی آن از قیمت بالا تری برخوردار می باشد.

کاربرد پیستوله قلمی

برای کارهایی که نیاز به ظرافت بالایی دارند همچون رنگ آمیزی و جلا دادن، دارای بیشترین کاربرد می باشد. همچنین با استفاده از این وسیله می توان حجم بالایی از سطوح را رنگ آمیزی نمود در نتیجه صرفه جویی در وقت و زمان از دیگر کاربرد هایست که پیستوله قلمی ممکن است برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

نحوه عملکرد پیستوله قلمی

پیستوله قلمی در واقع عملکردی همانند یک اسپری رنگ دارد، این دستگاه رنگ و هوا را با هم ترکیب نموده به صورت ذراتی بسیار ریز به سطح مورد نظر خواه برای طراحی ناخن باشد و یا کیک، پاشش می دهد تا طرحی جذاب و ظریف خلق نماید. این وسیله برای این که بتواند نقش خود را به درستی ایفا کند از یکسری قطعات از جمله مخزن و لوله تشکیل شده است. مخزن، منبع ذخیره رنگ مایع است که به یک لوله با منبع هوای فشرده متصل شده است. و زمانی که کاربر دسته پیستوله قلمی را فشار می دهد این هوای فشرده از لوله خارج و همزمان رنگ را نیز به بیرون هدایت می کند.

مشاهده مطلب
دستگاه کارواش صنعتی

چگونه پیستوله قلمی را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن این دستگاه تا جایی که امکان دارد بایستی قسمت های جدا شدنی آن همانند مخزن را از هم تفکیک نمود و سپس با استفاده از محلول های تمیز کننده و برس اجزای آن را پاک نمود. اگر پیستوله برقی می باشد بایستی آن را از پریز برق بیرون کشید و سپس اقدام به تمیز کاری آن نمود.

خرید پیستوله قلمی

اگر خواهان ایجاد طرح های خلاقانه بر روی کیک های تزیینی خود هستید و اگر می خواهید میکاپ و گریم جذاب داشته باشید و یا این که اگر می خواهید تابلو های نمایشی زیبایی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید این وسیله پر کاربرد از شرکت ایتال صنعت است. از مزیت پیستوله قلمی ارائه شده در این شرکت در مقایسه با نمونه های مشابه، کیفیتی بالا، دوامی بی نظیر و قیمتی اقتصادی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه می توانید به سایت فروشگاه آنلاین شرکت ایتال صنعت مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02166739454در ارتباط باشید.

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *