بررسی کامل هیلتی و خرید آنلاین

 

برند هیلتی در زمینه ابزار و محصولات مختلف مورد نیاز در صنعت ساخت و ساز جزو خوشنام‌ترین برندهای جهان است. برند هیلتی در ایران با چکش‌های تخریب شناخته می‌شود؛ کیفیت فوق‌العاده چکش‌های تخریب یا همان دریل‌های چکشی این برند آنچنان زبانزد خاص و عام است که محصولات برندهای مختلف دیگر در سالهای اخیر توان رقابت با آن را نداشته‌اند و به همین دلیل اغلب افرادی که با این وسایل سروکار دارند دریل چکشی را با نام هیلتی می‌شناسند. امروزه و با گسترش سطح استفاده ودسترسی عموم افراد به اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به فروش ابزار و محصولات مختلف هیلتی می‌کنند؛ در این میان سایت Italsanat.ir با معرفی دقیق محصولات هیلتی و خرید آنلاین و ارائه بهترین مشاوره‌ها اقدام به عرضه محصولات مختلف این برند با قیمت‌هایی بسیار مناسب کرده است.

محصولات برند هیلتی  که از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

 

هیلتی چیست ؟

هیلتی نام یک شرکت چندملیتی است که در زمینه ساخت و تولید محصولات مختلف در زمینه ساخت وساز مانند دریل‌های چکشی، سیستم‌های جلوگیری از حریق و همچنین دستگاه‌های میخکوب برای ایجاد اتصال در سازه‌های بتونی و فولادی فعالیت می‌کند. استفاده از دستگاه‌های میخکوب که امکان تقویت سازه‌ها را با اضافه کردن اتصالات فراهم کرده‌اند امروزه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و معمولاً در موارد مختلف این وسیله در ساخت وساز به یک وسیله ضروری و مورد نیاز تبدیل شده است. هیلتی(Hilti) کار خود را از سال 1941 شروع کرد و امروزه دفاتر فعالی در کشورهای مختلف جهان دارد. این غول صنعتی در حال حاضر بیش از 29000 کارمند دارد و در 120 کشور جهان نیز نمایندگی و دفتر فروش دارد.

اغلب افراد دریل‌های چکشی را با نام هیلتی می‌شناسند.

 

هیلتی ساخت کدام کشور است؟

برند هیلتی از ابتدا توسط مارتین هیلتی در کشور لیختن اشتاین در قلب اروپا شروع به فعالیت نمود و در مدت کوتاهی توانست بازارهای اروپایی را تسخیر کند. دفتر مرکزی و اصلی این برند هنوز هم در کشور لیختن اشتاین قرار دارد و مالکیت آن نیز هنوز در اختیار خانواده هیلتی است که موجب شده تا روز به روز به کیفیت محصولات و اعتبار این شرکت افزوده شود. هیلتی هم‌اکنون در کشورهای انگلستان و آمریکا نیز محصولات خود را تولید می‌کند و در این کارخانه‌ها بیش از 4000 کارمند برای این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

مشاهده مطلب
خرید تیفور زنجیری مستقیم از حسن‌آباد
دفتر اصلی برند هیلتی در کشور لیختن‌اشتاین قرار دارد.

 

 

نمایندگی هیلتی

همانطور که گفته شد هیلتی نمایندگی‌های مختلفی در کشورهای مختلف و 5 قاره جهان دارد. این شرکت در کشور ایران نیز نمایندگی دارد و به همین دلیل محصولاتی که ارائه می‌کند از خدمات پس از فروش و البته گارانتی معتبر برخوردار هستند. افرادی که قصد دارند تا محصولات برند هیلتی(Hilti) را خریداری نمایند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و انتخاب محصول مورد نظر خود اطمینان خاطر داشته باشند که خرید آنها مربوط به برند اصلی است.

دریل‌های چکشی هیلتی

 

قطعات هیلتی

قطعات مختلف مربوط به محصولات برند هیلتی به دلیل داشتن نمایندگی در ایران به راحتی در بازار یافت می‌شوند و افرادی که از محصولات مختلف این شرکت مانند دریل‌های چکشی هیلتی استفاده می‌کنند می‌توانند از این بابت آسوده‌خاطر باشند. تنها نکته‌ای که در مورد خرید قطعات هیلتی حائز اهمیت است توجه به اصل بودن قطعات است که به همین دلیل توصیه می‌شود افراد قطعات موردنیاز خود را حتماً از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند. در لینک کاربران می‌توانند محصولات موردنیاز بارگیری خود را باخیالی راحت تهیه نمایند و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در این زمینه با شماره‌های 09126239973 و 02166739454 تماس حاصل کنند تا راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت کنند.

در زمان خرید قطعات مختلف هیلتی از اصل بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

 

تولید محتوا : کانون تبلیغاتی فرمو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *