قیمت وسایل صافکاری ماشین

در صافکاری تجهیزات متنوع و زیادی برای تعمیر و نوسازی خودرو وجود دارد ، برای مثال سمباده ، آینه ، قالب تنه ، مشتی ، میله ها ، و تا دستگاه های پیشرفته صافکاری های بدون رنگ مغناطیسی و غیره … برای اینکه یک صافکار بداند از چه ابزارهای مهم و کاربردی و باکیفیت می تواند برای جذب مشتری بیشتر استفاده کند ، قطعا باید مشاوره های زیادی را بگیرد ، تا بتواند هم جنس باکیفیتی را در دست داشته باشد و هم به لحاظ قیمتی مقرون صرفه باشد ،  مجموعه ایتال صنعت با در نظر گرفتن خواسته  ی کاربران در زمینه تجهیزات صافکاری و دیگر تجهیزات صنعتی ، درخدمتتان است .

قیمت قالب تنه

برای قالب ها در انواع و نمونه های متفاوتی هستند ، با توجه به در آمد خود و هزینه ای که برای تجهیزات صافکاری میکنند می توانند از مجموعه ایتال صنعت راهنمایی بگیرند ، ایتال صنعت تنها مجموعه ایست که تمام ابزارهای صافکاری را با مدل های متفاوت و قیمت های مختلف در اختیار کاربران گذاشته است.

 

ابزار آلات صافکاری خودرو

همه ی صاحبان خودرو قطعا در سال یکباربه دلیل تصادف و یا برخورد خودروی خود با خودروی دیگر و یا اصابت با جدول ، نیاز به تعمیر و صافکاری دارند ، صافکاران حرفه ای باید بدانند وجود تمامی تجهیزات صافکاری لازمه ی حرفه یشان است ،اگر صافکاری حرفه ی شماست برای آشنایی بیشتر با ابزار و تجهیزات پیشرفته و بروز می توانند از مجموعه ی ایتال صنعت کمک بگیرند.

قیمت میله صافکاری

یکی دیگر از ابزارهای صافکاری میله های پی دی آر هستند ، برای یک صافکاری تمیز و بی نقص میله ها می توانند بدون استفاده از چکش و ضربه زدن ، فرورفتگی بدنه خودرو را تغیر و تعمیر کنند ، جنس این وسیله از فولاد است که در صافکاری بی رنگ استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت میله به این لینک

مشاهده مطلب
پیستوله مخصوص رنگ خودرو

مراجعه کنید.

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *