جدید ترین ابزار صافکاری

صافکاری حرفه و پیشه ای است که در آن اقدام به تعمیر وسایل ضربه خورده با میزان کم و یا زیاد خسارت می گردد. این حرفه تنها مختص ماشین و وسایل نقلیه نمی باشد، بلکه بسیاری از اوقات شامل صافکاری انواع لوازم خانگی همچون یخچال، لباسشویی و ظرفشویی نیز می گردد. در این مطلب سعی داریم تا درباره ی ابزارآلات صافکاری مدرن و امروزی و همچنین انواع ابزار آلات مخصوص صافکاری محصول کشور ترکیه، اطلاعاتی هر چند مختصر را در اختیارتان قرار دهیم.

  

ابزار صافکاری مدرن

با توجه به پیشامدهای ناگهانی به خصوص در مقوله ی رانندگی و ایجاد تصادفات جزئی و سنگین، صافکاری اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. با اختراع و معرفی ابزار آلات جدید و مدرن صافکاری نیز تا حدودی خیالتان راحت است که وقتی ماشینتان صافکاری شد، اثری از تصادف را روی آن مشاهده نخواهید کرد.

دستگاه صافکاری بدون رنگ با امواج مغناطیسی

از این دستگاه برای بیرون کشیدن فرو رفتگی ها و خوردگی ها استفاده می شود. نحوه ی کار این دستگاه الکترومغناطیسی بر آن اساس است که امواج الکترومغناطیسی این دستگاه باعث افزایش انرژی جنبشی مولکول های فولاد (بدنه ی ماشین) شده و طبق دلخواهش به آن ها شکل و فرم می دهد.

                                         

دستگاه صافکاری هاتباکس برای صافکاری های بی رنگ

دستگاه هاتباکس یکی از مدرن ترین تجهیزات روز بازار می باشد، این دستگاه نیز به منظور مرمت و تعمیر خوردگی ها، ضرب دیدگی ها و فرو رفتگی های بدنه ی اتومبیل بدون وارد نمودن ضربه به کار می رود. در صورت در اختیار داشتن این دستگاه دیگر نیازی به باز کردن قطعات داخلی ماشین برای ضربه زدن و ترمیم فرو رفتگی ها نمی باشد.

 

ابزار صافکاری ترکیه

در سال های اخیر کشور ترکیه در تولید برخی محصولات بسیار عالی عمل کرده و با تولیداتش بسیاری از افراد را شگفت زده ساخته است؛ در ادامه به برخی از این محصولات و کارایی آن ها اشاره می کنیم.

مشاهده مطلب
تفاوت ابزار صافکاری مدرن با سنتی
ابزارآلات صافکاری

       

میله صافکاری ترکیه ای ۵۴ تکه

این پکیج ۵۴ تکه یا ۵۴ پارچه دارای تمامی اهرم ها و میله های مورد نیاز صافکاری بی رنگ یک اتومبیل یا وسیله می باشد. اهرم های این پکیج اندازه ها و ابعاد گوناگونی را به منظور تعمیر انواع خوردگی ها دارند که از میان آن ها می توان به انواع گرد، تخت، نوک تیز، قاشقی، دم ماهی و…اشاره کرد. اهرم ها و میله های مخصوص استفاده برای کاپوت جلو، گلگیرهای دور ماشین، سقف، درب های ماشین و همچنین صندوق عقب خودرو نیز در این جعبه ابزار قرار دارد.

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *