چکش صافکاری و کاربرد آن

چکش صافکاری و کاربرد آن

چکش صافکاری از انواع ابزار تخصصی  این حرفه به شمار می آید. استفاده از این ابزار برای انجام تعمیرات محدود صافکاری بسیار رایج است. در این روش با ضربات چکش اقدام به تعمیر نقاط آسیب دیده اتومبیل می نمایند.

این چکش ها به گونه ایی طراحی می شوند تا در موقعیت های مختلف  به صورت دستی کاربردی بوده و در عین حال از وزن مناسبی نیز برخوردار هستند تا کاربری راحت و ایمنی را برای صافکار فراهم آورند. اساس کار این ابزار یکسان است و تنها در جزییات ساخت با هم تفاوت دارند. برای مثال دسته برخی از آنها از جنس چوب بوده و در برخی دیگر از فلز استفاده می کنند. همچنین قسمت سر آنها به صورت تک منظوره و یا دو منظوره طراحی می شود.

چکش صافکاری

چکش صافکاری و نیش گیری

 

 انواع چکش صافکاری

چکش صافکاری در مدل های متنوع برای کاربردهای گوناگون طراحی و به بازار عرضه می شوند. برای مثال چکش صافکاری و نیش گیری  که در فروشگاه آنلاین ایتال صنعت عرضه می شود به صورت دو طرفه قابل استفاده است. یکسر این محصول گرد و یکسر دیگر آن به منظور نیش گیری طراحی شده است . جنس فک  آنها از فولاد بوده و از این رو دوام و استحکام خوبی دارد. از دیگر مدل های این ابزار می توان به چکش هایی اشاره کرد که جنس دسته آنها از چوب ساخته می شود . از دیگر انواع این محصول می توان به این موارد اشاره کرد:

یکسر تخت

یکطرفه آجدار

یکسر گرد، یکسر مربع کوچک

یکسر گرد، یکسر مربع آجدار( که به مدل افغانی مشهور است.)

ابزار تخصصی صافکاری

ابزارهای تخصصی صافکاری دامنه گسترده ایی دارند. از جمله این ابزارها می توان به این موارد اشاره کرد:

مشاهده مطلب
معرفی کامل قالب تنه صافکاری

آینه صافکاری

انبر تگرکش چسبی کامل

چراغ صافکاری پایه دار

دستگاه هات باکس صافکاری

سر چسبی انبر تگر کش

ضربه زن صافکاری

میله صافکاری (pdr )

دستگاه نقطه جوش

دستگاه های مکنده

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *