وینچ کشنده

 

وینچ وسیله‌ای کِشنده است که دارای یک سیم بُکسل است و به وسیله نیروی محرکه‌ای که به وسیله الکتروموتور و یا موتور احتراقی به گیربکس وارد می‌کند می‌تواند اجسام را به صورت افقی و یا عمودی به سوی خود بِکشد. وینچ کشنده انواع مختلفی همچون وینچ‌های هیدرولیک، وینچ کشنده دوطرفه، وینچ برقی و موارد دیگر دارد. وینچ کشنده در واقع کار حمل و نقل و همچنین جابه‌جایی اجسام مختلف را برای کاربران بسیار آسان تر از گذشته کرده است. طراحی و ساخت وینچ های کشنده متفاوت است و قادر هستند در موارد مختلف بین 500 کیلگرم تا 100 را کشش و یا بار برداری کنند.

کاربرد وینچ کشنده

HDK وینچ ها معمولاً در کارهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و وجود وینچ کِشنده در مدل‌های مختلف با کارآیی و البته قیمت‌های متفاوت موجب شده تا از این وسیله در بسیار از مشاغل استفاده شود. اگر احساس می‌کنید که در کار و حرفه خود به یک وینچ کشنده نیاز دارید می‌توانید با مراجعه به سایت Italsanat.ir از مدل‌های متفاوت این محصول دیدن کنید و قابلیت‌های هرکدام را مورد بررسی قرار دهید.

 

وینچ گیربکسی

وینچ گیربکسی وسیله‌ای بسیار پرکاربرد با قیمت بسیار مناسب است که به کاربران اجازه می‌دهد تا وزن‌هایی بسیار بالا را جابه جا نمایند. دنده‌های گیربکس معمولاً از آلیاژ خاص فولادی ساخته شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

قیمت وینچ به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. عواملی همچون میزان وزن قابل تحمل، نوع قوای محرکه و همچنین طول کابل از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت وینچ کشنده می‌باشند.

خرید وینچ کشنده

سایت Italsanat.ir  از معتبرترین سایت‌های فروش ابزار آلات صنعتی در ایران است که محصولات متنوعی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد و افراد می‌توانند متناسب با نیاز خود، برای خرید وینچ کشنده با قیمتی بسیار مناسب و ارزانتر از هرجای دیگری به این سایت مراجعه نمایند.

مشاهده مطلب
وینچ برقی تک فاز ارتفاع بلند

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *