جک صافکاری

جک صافکاری از جمله ابزارهایی است که برای ترمیم ضربات وارد شده به بدنه اتومبیل و شاسی کشی کاربرد دارد. تعمیرگاه های مدرن و پیشرفته با استفاده از این ابزار قادر خواهند بود به طور دقیق شاسی های اتومبیل های آسیب دیده را ترمیم کنند. این امر در حفظ ایمنی اتومبیل ها از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. از جمله مزایای این محصول می توان به افزایش سرعت بازسازی و بالا بردن ضریب ایمنی فرایند کار اشاره کرد.

جک صافکاری استرانگ

به منظور صافکاری اتومبیل وجود قطعات متنوع سبب می شود تا فرآیند کار با ظرافت و کیفیت بهتری انجام شود. جک صافکاری استرانگ دارای لوازم جانبی گوناگونی بوده و با داشتن لقمه های چدنی بیشتر زمینه را برای ارائه یک تعمیر با کیفیت فراهم می آورد. این ابزار تخصصی معمولا در ظرفیت های 4 و 10 تن در بسته بندی های مستحکم فلزی به بازار عرضه می شود.

 

 

 

جک صافکاری استرانگ

 

 

جک پمپی صافکاری

جک پمپی صافکاری ابزاری تخصصی و مناسب برای ترمیم و بازسازی بدنه انواع خودرو هستند. این محصول به منظور اتاق سازی اتومبیل، کشیدن و بالا بردن بدنه و شاسی کشی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این محصول دسترسی به سطوح مختلف به راحتی امکان پذیر است.

جک صافکاری مگا

جک صافکاری مگا از جمله محصولات با کیفیت اسپانیایی است. با خرید این محصول مجموعه ایی کامل از ابزارهایی که برای تعمیر بدنه خودرو لازم است را در اختیار خواهید داشت. از جمله محصولات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         بسته کامل و مجهز جک صافکاری

·         جک های رومیزی بالابر

·         جک های موتوری، سوسماری و روغنی

مشاهده مطلب
راهنمای خرید ابزار صافکاری دست دوم

 

قطعات جک صافکاری

جک صافکاری معمولا شامل قطعات زیر است:

·         زنجیرهایی از جنس فولاد

·         ابزارهای مربوط به نگهدارنده بدنه

·         ترولی ابزار

·         ابزارهایی که وظیفه ثابت نگه داشتن بازوها را دارند.

·         اهرم ها و یا همان بازوهای مربوط به شاسی کشی

·         سیستم های مربوط به برش لیزر

·         ریموت ( کنترل از راه دور)

·         پمپ قوی هیدرولیک

·         جک تودلی و جک قیچی

خرید جک صافکاری

برای خرید جک صافکاری کافی است تا به فروشگاه آنلاین ایتال صنعت مراجعه و یا به این لینک مراجعه کنید. این فروشگاه سعی کرده است تا مجموعه ایی کامل از ابزارآلات کاربردی را به مشتریان خود ارائه کند.  ابزارهای بادی، ابزارآلات بارگیری، باغبانی، برقی، شارژی، تاسیسات و … از جمله محصولات ایتال صنعت است. با خرید محصولات این فروشگاه از پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته بهره مند خواهید شد. همچنین در راستای تکریم مشتری خدمات بازگشت  و ارسال رایگان نیز در نظر گرفته شده است. 

 تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *