جک بالابر برقی

جک بالابر برقی

بالابرها معمولاً برای حمل افراد و بار در ارتفاع و یا خطوط تولید مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. در سالهای اخیر استفاده از بالابر‌های برقی نسبت به سایر بالابرها مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است و در اکثر کارهای صنعتی  همچنین ساختمانی از بالابر برقی استفاده می‌شود. کنترل بالابر برقی بسیار آسان است و معمولاً توسط یک صفحه کلید که دارای یک کلید و سه حالت بالا، پایین و همچنین توقف است هدایت می‍شوند. بالابرهای برقی معمولاً نسبت به کارآیی خود سبک هستند و قیمت مناسبی نیز دارند.

بالابر برقی رونیکس

بالابر برقی رونیکس در انواع مختلف و با توان حمل وزن 250 کیلویی، 300 کیلویی، 400 کیلویی و مقادیر بالاتر تولید و به بازار عرضه شده‌اند. بالابرهای برقی رونیکس معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بالابر برقی رونیکس دارای استانداردهای کیفی اروپا می‌باشد و از ایمنی بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این بالابر می‌توان به موتور قدرتمند و سیم‌پیچی بسیار باکیفیت آن اشاره کرد. انواع مختلف بالابر برقی رونیکس دارای بدنه‌ای بسیار محکم هستند که مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع ضربه دارد. برای مشاهده مدل‌های مختلف بالابر برقی رونیکس و همچنین اطلاع از قیمت این محصولات می‌توانید به سایت Italsanat.ir مراجعه کرده و این محصول را ارزانتر از هر فروشگاه دیگری در ایران به صورت امن و به آسانی خریداری نمایید.

بالابر برقی محک

بالابر برقی محک در انواع مختلفی به بازار عرضه شده است که هرکدام توان مصرفی و همچنین ظرفیت حمل بار مشخصی دارند. از بالابر برقی محک می‌توان در انجام کارهای ساختمانی و همچنین در کارگاه‌های صنعتی استفاده کرد. ویژگی ممتاز بالابر‌های برقی محک دارا بودن گیربکس فلزی بسیار قدرتمند و همچنین کنترلر‌های مدرن است. طول سیم بکسل این بالابر در مدل‌های مختلف متنوع و معمولاً بین 12 تا 18 متر می‌باشد. بعضی از مدل‌های بالابر برقی محک دارای قلاب و قرقره اضافی به منظور دوبل کردن بکسل می‌باشند که افراد علاقه‌مند به خرید این محصول می‌توانند با مراجعه به سایت Italsanat.ir ضمن آشنایی کامل با مدل‌های مختلف بالابر برقی محک با مشاوره تخصصی با نمایندگان فروش این سایت، نسبت به انتخاب مدل مناسب با کار و نیاز خود اقدام کنند.

مشاهده مطلب
جک روغنی

جک بالابر برقی

جک بالابر برقی دارای یک سیستم بالا رونده به منظور جابه‌جایی و حمل و نقل کالا و یا افراد است و در ارتفاعات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بالابر برقی متحرک

بالابر برقی متحرک نیز عملکردی نسبتاً مشابه با لیفت‌تراک دارد و یک کابین نفربر را تا ارتفاع مشخصی بالا و یا پایین می‌آورد. بالابر برقی متحرک به طور معمول دارای چرخ می‌باشد. این بالابر کابین را به صورت عمودی به بالا می‌برد و در سالن‌های ورزشی و مکان‌های مختلف دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اطلاع از کارآیی و همچنین قیمت بالابر برقی متحرک و همچنین دستگاه‌های دیگری همچون قرقره برقی کوچک می‌توانید به سایت Italsanat.ir سری بزنید و با اطلاعاتی که مشاورین این سایت به شما ارئه می‌دهند این محصول را با قیمتی مناسب و با خیالی راحت از اصالت کالا تهیه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *