خرید اینترنتی مگنت ورق گیر

 

مگنت ورق گیر، ورق گیرها و گیره هایی هستند که از آن ها برای باربرداری و یا برای بلند کردن ورق ها و یا ستون های فلزی استفاده می شود. مگنت ورق گیر در ابعاد و وزن های مختلفی ساخته می شود. زیرا وزن وسایل متفاوت بوده و باید باتوجه به هرکدام قطعه مورد نیاز استفاده شود. شما نمی توانید با یگ گیره بیش از چند ورق را جابجا کنی. زیرا بسیار سنگین است و توانایی تحمل وزن بیش از یک ورق را ندارد. در صورت اینکه تعداد ورق ها بیش از یک باشد، ممکن است باعث سر خوردن ورق شود.

بنابراین هنگام استفاده از این گیره ها و مگنت ها باید دقت فراوانی داشته باشید، زیرا افزایش وزن بیش از حد، باعث آسیبرساندن به کل ورقه ها می شود.

انواع مگنت ورق گیر

همانطور که در بالا بیان کردیم، مگنت ها،انواع و اقسام مختلفی دارند. حال تفاوت آن ها در میزان وزن قابل تحمل در آن ها است. بعضی از این مگنت ها توانایی تحمل وزن زیادی را دارند و بعضی از مگنت ها تحمل وزن زیادی را ندارند. بنابراین بسته به نوع ورق و اندازه و وزن آن، شما می توانید از مگنت ها و گیره های متفاوتی استفاده کنید.

مگنت ورق گیر، مزایای بسیار زیادی دارد که ما در اینجا به چند موارد از آن ها اشاره خواهیم کرد که شامل موارد زیر است:

  • دارا بودن وزن کم و ابعاد کوچک دستگاه مگنت ورق گیر
  • داشتن عمر طولانی و قدرت ثابت و بدون افت دستگاه مگنت ورق گیر در طول زمان
  • نداشتن هیچ گونه نیاز مگنت به برق مصرفی، کابل، تابلوی تغذیه و باتری
  • توانایی قطع و وصل سریع دستگاه مگنت ورق گیر به وسیله اهرم مکانیکی
  • قفل مکانیکی روی اهرم مگنت ورق گیر بار می شود. زیرا از وقوع ناگهانی حادثه و رها شدن به صورت غیرعمد، جلوگیری می کند.
  • مگنت ورق گیر، ایمنی بسیار بالایی دارد.
مشاهده مطلب
معرفی جدید ترین وینچ های برقی

خرید اینترنتی مگنت ورق گیر

شما نیازی به خرید حضوری مگنت ورق گیر ندارید. زیرا این کار تمام انرژی و وقت شما را خواهد گرفت. شما می توانید با خرید اینترنتی مگنت ورق گیر، در وقت و زمان خود، صرفه جویی کنید. حال ممکن است نگران این موضوع باشید که نمی توانید به خریدهای اینترنتی اعتماد کنید. ایتال صنعت به شما این اطمینان را می دهد که می توانید خرید اینترنتی مگنت ورق گیر خوبی را داشته باشید.

شرکت ما با جلب اعتماد مشتریان توانسته است خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود عرضه کند و همیشه آن ها را راضی نگه دارد. شما نیز می توانید به ما اعتماد کرده و ضمانت کالایی را که خدمت شما می فرستیم را از جانب ما داشته باشد.برای مشاهده انواع ابزارالات بارگیری به اینص مراجعه کنید.

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *