ابزار آلات برقی نجاری

ابزار آلات برقی نجاری بسیار گسترده هستند؛ و تعداد زیادی دارند. امروزه در کارگاه های نجاری تمامی ابزار ها به صورت برقی هستند. نجاری یکی از شغل های فیزیکی است که انرژی فراوانی را از نجار می گیرد و وجود ابزار آلات برقی در این حرفه کار را آسان تر می کند و انرژی را کمتر می گیرد.

افرادی که قصد راه اندازی کارگاه نجاری را دارند می بایست لیستی از وسایل مورد نیاز تهیه کنند. برای داشتن کارگاه نجاری باید ابزار آلات بزرگ و برقی تهیه کرد زیرا این ابزارها هستند که باعث می شود محدودیت های کار شما از بین برود. ابزار آلات برقی نجاری شامل ابزار برشی و بادی هستند که در ادامه از آن ها نام می بریم.

نام انواع وسایل نجاری

انواع وسایل نجاری عبارت است از: دریل، اره گرد بر، اره عمود بر، پیچ گوشتی شارژی، مکنده گرد و غبار، رنده برقی و دستی، گندگی، ماشین دور کن، اره فلکه ای و پمپ و فرز سنباده سنی. وسایل نجاری بسیار گسترده هستند و ما در این جا از وسایل ضروری آن که باید در کارگاه نجاری موجود باشد نام برده ایم. ابزاری که در این قسمت از آن ها نام برده شد برخی دستی و برخی از نوع برشی هستند. نوع دیگر از ابزار آلات نجاری بادی اند که شامل سمباده های بادی، پولیش های بادی و… هستند.

ابزار های جدید نجاری

ابزار های جدید نجاری شامل: تابلو ابزار نجاری برای ترتیب دادن به ابزار در کارگاه، مکنده خاک اره که در حین انجام کار مورد استفاده قرار می گیرد، اره میزی که برای بریدن قطعه های بزرگ است. دستگاه سنگ زنی و تراشکاری، اره گرد برای برخی برش ها، سمباده لرزان، فارسی بر برای زوایای ۴۵ درجه ای، از فرز برای صیقل دادن، اره نواری برای بریدن قوس و زبانه و فاق، روتر نجاری برای لبه های قطعات، بادپاش برای پاکسازی محل کار برش، منگنه کوب و میخ کوب، دریل ستونی که ثابت است و باید فقط قطعات چوب را جا به جا کرد و گیره تسمه ای برای محکم کردن قطعات برای انجام کار کاربرد دارد.

مشاهده مطلب
راهنمای خرید ورق­گیر MDF

وسایل کارگاره نجاری خانگی

وسایل کارگاه نجاری خانگی عبارت است از: چکش میخ کش که هر فرد می بایست برای انجام کارهای نجاری ابتدایی خود از این وسیله برای کارهایی مانند بیرون کشیدن و در آوردن میخ استفاده کند، متر اندازه گیری، چاقوی نجاری، رطوبت سنج چوب برای کار بر روی چوب در نجاری می بایست از میزان رطوبت آن مطلع شد، مغار و مته دستی، انواع سمباده برای پیاده کردن طرح های مختلف بر روی قطعه، پیچ گوشتی، زاویه یاب و نقاله، گونیای نجاری، رنده دستی، تراز نجاری برای بررسی صاف بودن قطعه، گیره نجاری، کولیس برای اندازه گیری قطر قطعات، جیگ و میکسچر برای سوراخ کردن دقیق اره دستی، اره مویی و میز کار.

شما برای خرید ابزار آلات برقی نجاری می توانید از طریق سایت ایتال صنعت سفارش خود را ثبت نمایید. خرید از طریق سایت ایتال صنعت برای شما مشتریان و خریداران بسیار آسان و بدون اتلاف وقت است‌ و می توانید با اطمینان کامل و بدون نگرانی خرید خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *