تسمه جغجغه ای

 

تسمه جغجغه ای که از آن با نام تسمه کش نیز یاد می شود به منظور بستن بار و محکم کردن آن هنگام جابه جایی استفاده می شود. از این تسمه بیشتر در موقع اسباب کشی استفاده می شود و می تواند امنیت اسباب را تامین کند و به همین دلیل نیز طرفداران بسیاری دارد. مکانیز این تسمه به صورت جغجغه ای است یعنی قابلیت رها سازی به صورت آسان را دارد و می توانید مطمئن باشید که آسیبی به وسایل شما نخواهد زد.

انواع تسمه جغجغه ای

تسمه جغجغه ای با توجه به طول و عرض آن و مورد استفاده ی آن درای انواع مختلفی است و از انواع تسمه جغجغه ای باید به تسمه جغجغه ای سیم بکسل که برای بکسل کردن استفاده می شود یا تسمه جغجغه ای آفرود که مخصوص ماشین های آفرود است و بیشتر برای تفریحات کویری از آن استفاده می شود و یا تسمه جغجغه ای حمل بار که در جا به جایی هم از آن استفاده می شود اشاره کنیم. البته به یاد داشته باشید تمام این تسمه ها دارای طول و وزن متفاوت از هم هستند و البته جنس آن ها نیز با هم فرق دارد زیرا فشار وارده در هر کدام آنها متفاوت خواهد بود.

تسمه ججغه ای کوچک

تسمه جغجغه ای کوچک معمولا دارای عرض و طول کوتاهی هستند و بیشتر مناسب سفر های خانوادگی یا جابه جایی بار با وانت و برای فیکس کردن بار بر روی باربند یا داخل اتاقک هستند. اکثرا طول نهایی این مدل از تسمه ها 5 متر است و عرض آن نیز به یک اینچ می رسد. البته باید گفت دو سر تسمه دارای قلاب نیز هست که کار استفاده از این تسمه را راحت تر می کند.

مشاهده مطلب
دستگاه شیارزن چیست؟

نحوه ی بستن تسمه جغجغه ای

نحوه ی بستن تسمه جغجغه ای به این صورت است که اول دستگیره ی آن را باز می کنیم سپس انتهای بندی که در یک طرفش قلاب وجود دارد را از شیار جغجغه عبور می دهیم. سپس دستگیره را بالا و پایین می کنیم تا بار خود را محکم کنیم و سپس دستگیره را رها می کنیم.

خرید اینترنتی تسمه جغجغه ای

ایتال صنعت یک فروشگاه اینترنتی است که اقدام به فروش انواع تسمه جغجغه ای، دریل و … می کند که ابزار آلات خود را نیز با بهترین کیفیت و کمترین قیمت و در کوتاه ترین زمان در اختیار مشتری می گذارد و می تواند بهترین انتخاب برای یک خرید مطمئن باشد. البته آنها دارای 30 روز گارانتی بازگشت هستند که می تواند از مهم ترین ویژگی های آنها به حساب آید.برای خرید می توانید از طریق این لینک مراجعه نمایید.

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

1 دیدگاه برای “تسمه جغجغه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *