تیفور

 

تیفور ابزاری است که در جا به جایی اجسام به ما کمک می‌کند که در زمینه‌های مختلف استفاده‌های متفاوتی دارد. اگر می‌خواهید همه چیز را درمورد آن بدانید تا پایا با ما همراه باشید.

جرثقیل دستی تیفور

در زمان‌های گذشته انسان‌ها با مشقت زیاد وسایل سنگین را حمل می‌کردند؛ اما امروز با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن ماشین آلات مختلف کار حمل و نقل برای بشر بسیار راحت‌تر از قبل شده به طوری که برای جا به جایی اجسامی که وزن بسیاری دارند از جرثقیل استفاده می‌شود.

اما یک نوع وسیله کوچک‌تری به نام جرثقیل دستی تیفور نیز وجود دارد که درون کارگاه‌ها و برخی کارخانه‌ها برای جابه جای ابزار آلات و کالاهای سنگین از آن استفاده می‌کنند. جرثقیل دستی تیفور دارای زنجیری بلند برای انتقال اشیاء و مواد مختلف است.

این وسیله با این‌که در صنایع و تولیدی‌ها بسیار کاربرد دارد اما نحوه کار کردن با آن اصلا دشوار نیست بلکه بسیار راحت و ساده می‌باشد؛ یعنی شما با نصب این وسیله در مکانی که به آن نیاز دارید به وسیله زنجیری که دارد جابه جای‌های خود را انجام می‌دهید؛ و دیگر نیاز به انجام کار خاصی ندارد.

مکانیزم تیفور

همانطور که در بالا گفته شد تیفور نوعی ابزار برای حمل و نقل بار می‌باشد که از موارد استفاده این وسیله می‌توان به ساختمان سازی، پل سازی، کشاورزی، صنایع جاده‌ای و ریلی، کشتیرانی، امداد و نجات، صنایع دریایی، مخابرات و هر جایی که باید وسایل سنگین را مدام جابجا کنند، استفاده می‌شود.

این وسیله کوچک و جمع و جور با وجود وزن کمی که دارد بار سنگین را تحمل می‌کند همین وزن کم باعث شده جابجایی خود آن نیز بسیار راحت باشد؛ و مهم‌تر این‌که عمر مفید و طولانی برای شما داشته و در ارتفاع هم قابل استفاده می‌باشد.

مشاهده مطلب
دانستنی های جرثقیل دستی

این وسیله به دو شکل برقی و دستی به بازار عرضه شده اما نوع دستی تیفور کاربردی‌تر می‌باشد که دارای سه قسمت اصلی بدنه، سیم بکسل و دسته است؛ و همچنین دارای سه اهرام به نام اهرم خلاص کننده، اهرم کشنده و اهرم حرکت عکس سیم بکسل می‌باشد. تیفورها را باید بسته به میزان باری که قصد جابجای آن را دارید انتخاب کنید.

خرید تیفور دستی

اگر برای حمل و نقل وسایل خود به دنیال وسیله‌ای با قیمت مناسب و حمل آسان هستید خرید تیفور دستی بهترین گزینه است زیرا باری برابر با 5 تن را تا ارتفاع 30 متر به راحتی جابجا کرده و دارای امنیت بالایی نیز می‌باشد.

در هنگام خرید تیفور دقت کنید که در برابر حرارت و رطوبت کاملا مقاوم باشد؛ و همچنین سیم بکسل آن را با دقت کامل بررسی کنید تا دچار پارگی، ساییدگی، پیچ خوردگی و یا آغشته به آلودگی‌های مانند روغن نباشد. این وسیله معمولا با قابلیت وزنی 800، 1600 و 3200 با بازار عرضه می‌شود.

قیمت تیفور ویتال

در قیمت سه عامل دخیل است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. این سه عامل مهم عبارتند از تناژ و قابلیت وزنی تیفور و طول سیم بکسل اتصال بکار رفته در آن، برند تولید کننده تیفور؛ که تیفور ویتال ساخت کشور ژاپن و از برند‌های معتبر در این زمینه می‌باشد که مورد استفاده اکثر کارخانه‌ها و تولیدها است.

البته گفته شده به دلیل این‌که قابلیت وزنی آن و قطر سیم بکسل اتصال با هم رابطه مستقیم دارند یعنی هر جه تیفور وزن بیشتری تحمل کند باید قطر سیم بکسل نیز بیشتر باشد پس این گزینه در قیمت آن بسیار مهم‌تر از دو عامل دیگر می‌باشد.

 

تولیدمحتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *