دریل برقی

اگر کمی با نجاری یا صنایع دستی آشنایی داشته باشید بی شک با کلمه دریل نیز آشنا هستید. دریل ابزاری اکتریکی که برای سوراخ کردن از آن بهره می برند. البته کاربرد این ابزار تنها به سوراخ کردن محدود نمی شود. امروزه از دریل های پیشرفته برای حفر و سوراخ کردن بتن ها نیز استفاده می کنند. این ابزار به دلیل قدرت زیادی که دارد توانسته تا حدی زیادی سرعت کار نجاران و … افزایش دهد و می  توان گفت جایگزین مته های قدیمی شده است. اما در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این ابزار کاربردی آشنا کنیم.

 

دریل برقی رونیکس

دریل برقی رونیکس یکی از انواع دریل های برقی موجود در بازار می باشد.دریل رونیکس توسط شرکت تولیدی ابزارلات رونیکس ساخته می شود. این شرکت توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز، بهترین دریل های برقی را روانه بازار کند. دریل برقی چکشی رونیکس، دریل گیربکسی رونیکس، دریل معمولی رونیکس و… از جمله انواع دریل های برقی می باشد که توسط شرکت رونیکس روانه بازار می شود.

دریل ایرانی

درکنار کیفیت، خرید کالاهای ایرانی حتی می تواند کمک خوبی برای اقتصاد کشور باشد. اما سوالی که برای اغلب خریداران پیش آمده این است که آیا دریل ایرانی وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت بله. کالاهای قاجاق و واردات عمده باعث شده تا مارک های ایرانی مورد توجه و حتی شناخت قرار نگیرد. دریل ایرانی نیز به دلیل داشتن رقبای عمده، توانایی شناخته شدن را نداشته است. اما می توان به دریل توسن اشاره کرد. درباره این دریل می توان گفت که تولید کشور ایران می باشد. البته ناگفته نماند که عده­ی نیز مدعی هستند که این دریل محصول کشور مالزی می باشد.

مشاهده مطلب
ابزار برقی

 

قیمت دریل شارژی

اگر از دریل استفاده زیادی کرده باشید، بی شک برای شما هم پیش آمده که در بعضی از اوقات نبود برق، سدی بر سر راهتان شده است. اما برای این منظور، دریل های شارژی تولید شده اند. این نوع دریل که می توان آنها زیر مجوعه دریل های برقی دانست، توانسته بازار داغی را به خود اختصاص دهد. قیمت دریل های شارژی با دریل های برقی تا حدی تفاوت دارد. رنج قیمت دریل های شارژی از 400 هزار تومن شروع می شود. البته قیمت دریل های شارژی در مارک و سایز انها توافت وجود دارد.

 

بهترین دریل شارژی

حال اینکه اگر قصد خرید دریل شارژی را داشته باشید، بد نیست کمی راجب مارک ها و بهترین دریل های شارژی اطلاع کسب کنید. از بهترین و نامدار ترین مارک های دریل شارژی در بازار می توان به دریل شارژی دیوالت، دریل شارژی کارینو، دریل شارژی ماکیتا و… اشاره کرد که از جمله پر طرفدار ترین مارک های دریل شارژی موجود در بازار می باشند.

2 دیدگاه برای “دریل برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *