اره درخت بر

با افزایش صنایع وابسته به چوب، انواع اره های درخت بر متفاوتی در سایز ها و انواع مختلفی عرضه بازار شده اند. بی شک تا حدی نسبت به اره درخت بر اطلاعاتی دارید. در گذشته برای بریدن درخت ها از تبر و سلاح های تیز دیگری بهره می بردند. اما گذشت زمان و پیشرفت بشر، تبر ها و سلاح های مختلف، جای خود را با اره ها عوض کردند. اما بهتر است کمی بیشتر با این وسیله و انواع آن آشنا شویم.

 

اره درخت بر دستی

به وضوح می توان گفت که نخستین اره های تولید شده، اره های درخت بر دستی می باشند. این اره که شامل دنده های تیز و به گفته ای چپ و راست می باشند که باعث می شود تا اره بتواند در جهت های رفت و برگشت عمل برش را انجام دهد. اره های درخت بر دستی نیز در انواع مختلفی عرضه در بازار می شوند که در نجاری ها بسیار مود استفاده قرار گرفته می شوند.

 

بهترین مارک های اره موتوری بنزینی

 

اره های موتوری، یکی دیگر از انواع اره های درخت بر می باشند که بعد از اره های دستی جهت آسان تر شدن کار ساخته شدند. اره های موتوری با بنزین کار می کنند که همین امر باعث شده تا انرژی کمتری از افراد در هنگام برش صرف شود. اما از بهترین مارک های اره موتوری بنزینی، می توان به اره موتوری اشتیل المان، اره موتوری الئومک، اره موتوری رویال گاردن و… اشاره کرد که از نام دارترین مارک های اره موتوری موجود در بازار می باشند.

ارزان ترین اره موتوری

اما یکی از مشخصاتی که همواره مورد توجه خرداران قبل از خرید اره قرار می گیرد، قیمت آنها می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال ارزان ترین اره موتوری باشید. اما اگر تا کنون نیز ارزان ترین ها را نیافته اید، در این مقاله قصد داریم ارزان ترین اره موتوری ها را در دسترس شما قرار دهیم. اره موتوری هیوندا، اره موتوری واستر، اره موتوری اشتیل و… از جمله ارزان ترین اره موتوری ها می باشند.

مشاهده مطلب
پنل صافکاری و انواع ان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *