بتن کن چیست؟

گسترش ساخت و ساز ها و همچنین استفاده از بتن های روز به روز قوی تر این نیاز را تقویت میکند که در مسیر سوراخکاری و برشکاری و تخریب از انواع مختلف ابزار کارآمد در این زمینه ها استفاده نماییم.

حتما تمامی شما با ابزاری با نام دریل آشنا هستید آنچه که ما و شما از دریل متصور میشویم غالبا ابزاری نسبتا کوچک برای سوراخ های نسبتا کوچک در سطوح نیمه سخت مثل دیوارهای منزل است اما دریل ها انواع بسیار متفاوتی دارد،و امروزه کاربردهای مختلفی مثلا برش انواع سطوح را انجام می دهند.

دریل بتن کن

این ابزار در واقع از خانواده های دریل است منتهی کاربرد آن تنها در سوراخ کاری های ریز نیست بلکه در سوراخ های بزرگ وفرایند تخریب دیوارهای سخت و بتنی و آسفالت مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع بتن کن

این دریل ها به دلیل کارکردهای مختلف و ظرفیت های مختلف در این کارها انواع بسیار گسترده ای دارد و کارخانه های متفاوتی دست به تولید این ابزار کاربردی زده اند اما در مجموع دو گونه ی مهم دارد.

چهارشیار و پنج شیار

مدل پنج شیار دارای مته است و از سیستم خاص قوی تری نسبت به نوع چهارشیار بهره میبرد،این سیستم باعث میشود در حفاری ها و تخریب ها ضربه های محکم تری وارد نماید و فرایند مورد تسهیل قرار بگیرد. نکته ی دیگر مجهز بودن این بتن کن ها به سیستم میرایی لغزش است که باعث مهار لغزش میشودهمچنین سیستم ابزارگیر آنشش گوش میباشد.

نکته ی مورد اهمیت این است که این ابزار علاوه برحفاری در تخریب های نیمه وسیع میتوان از این ابزار استفاده کرد.

کاربرد دریل بتن کن

همانگونه که گفتیم این ابزار در واقع به منظور تخریب بتن و سطوح سخت و برشکار ی و سوراخکاری از این ابزار استفاده میشود و به دلیل همین کاربرد ها در موارد ساخت و ساز و راه سازی بسیار مهم و کاربردی محسوب میشود.

مشاهده مطلب
ابزار سنباده لرزان

دریل بتن کن ارزان

این دستگاه ها امروز در بازار ساخت و ساز انواع و گونه های کمختلفی با ظرفیت های مختلف دارند و ضمن آن شرکت های مختلف داخلی و خارجی این محصول را تولید میکنند و همین امر باعث شده است که از نظر قیمت نیز رنج های مختلفی داشته باشد و انتخاب آن بسته به نوع و سطح کار شما مشتری گرامی دارد.

قیمت بتن کن هیلتی

یکی از اسامی معتبر در حوزه ی ابزار ساخت و ساز ساختمانی هیلتی است که در ایران و همچنین سطح دنیا دارای اعتبار بسیار بالایی است، مخصوصا دریل های بتن کن این شرکت،بسیار مطرح و کاربردی و رایج هستند و دارای درجه اعتباری کم نظیر هستند.

بتن کن رونیکس

یکی دیگر از برند ها ی ابزار آلات مکانیکی رونیکس است که یکی از برند های جهانی است و در حوزه ی بتن کن نیز،اقدام به تولید بتن کن هایی با قابلیت و کیفیت بی نظیر نموده است.

شما مشتری گرامی میتوانید با رجوع به بخش فروشگاه ما،از انواع بتن کن دیدن نمایید و بتن کن مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *