خرید انواع میله پاسلانماز ایرانی، ترک، PDR با کیفیت

زمانی که خودرو تصادف می کند و بدنه آن دچار آسیب دیدگی سطحی و یا کلی می گردد، باید با استفاده از روش های صافکاری، مورد تعمیر و ترمیم قرار بگیرد. بسیاری از صافکاران بدون این که قطعه ای را تعویض کنند و یا آن را رنگ آمیزی نمایند با استفاده از ابزارآلات و تجهیزاتی که دارند اقدام به ترمیم خودروی آسیب دیده می کنند. یکی از رایج ترین روش های صافکاری استفاده از میله  پاسلانماز یا میله های pdr است. صافکار با کمک این نوع از میله ها به راحتی فرورفتگی های ناشی از تصادف، تگرگ و … را صاف و هموار می کند. برای آشنایی بیشتر با کاربرد میله پاسلانماز پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با سایت ایتال صنعت همراه شوید.

خرید انواع میله پاسلانماز ایرانی، ترک، PDR با کیفیت
خرید انواع میله پاسلانماز ایرانی، ترک، PDR با کیفیت

میله پاسلانماز چیست؟

میله پاسلانماز، میله طرح سوئد و یا میله های صافکاری بدون رنگ (PDR) در واقع ابتدایی ترین تجهیزات جهت صاف نمودن خودرو هستند. جنس میله ها معمولا فولاد بوده و با قرارگیری بر روی سطح ناهموار به شکل موثری فرورفتگی ها را صاف می کنند. صافکار با کمک این میله ها دیگر نیازی به چکش زدن و وارد کردن ضربات مکرر به بدنه خودرو ندارد. این نوع از میله ها برای صافکاری بدون رنگ و آسیب دیدگی جزیی مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو اگر خودرو دچار آسیب دیدگی شدیدی گردد صافکار می بایست از تجهیزات دیگری استفاده کند. این نوع از میله ها در تکه های 54 و 55 پارچه به فروش می رسند تا صافکار متناسب با نیاز بتواند از آن ها بهره ببرد.

روش استفاده از میله پاسلانماز چگونه است؟

متداول ترین روش صافکاری بدون رنگ، استفاده از میله های پاسلانماز است. در این روش صافکار با کمک چسب و بدون استفاده از چکش، اقدام به صاف و ترمیم فرورفتگی های ایجاد شده بر روی بدنه خودرو می کند. این میله ها از نظر طراحی ظاهری حالتی زوایه دار دارند تا صافکار با چرخاندن دست خود و همچنین اهرم نمودن میله، بتواند تو رفتگی ها را به سمت بیرون فشار دهد و موجب صاف شدن آن ها گردد. این نوع از میله ها از کاربرد بالایی در بخش تعمیر و صافکاری برخوردار هستند و از آنجایی که قطر کمی دارند می توانند با نفوذ به قسمت هایی با دسترسی سخت، همچون پشت گلگیر و کاپوت عملیات صافکاری را به آسانی هر چه تمام تر انجام دهند.

مشاهده مطلب
وینچ دستی چیست؟
روش استفاده از میله پاسلانماز چگونه است؟
روش استفاده از میله پاسلانماز چگونه است؟

گرچه میله پاسلانماز ظاهری ساده دارد اما اپراتور برای کار کردن با آن بایستی از تخصص و دانش بالایی برخوردار باشد. در غیر این صورت می تواند بدنه خودرو را با آسیب دیدگی شدیدی مواجه نماید. البته برخی از صافکاران برای ترمیم بهتر، در کنار استفاده از این نوع میله ها، از رفلکتور PDR هم بهره می برند. میله پاسلانماز معمولا به جای قالب تنه به کار می رود. پس از این که اپراتور با کمک این نوع از ابزار کار ترمیم و صافکاری را انجام داد برای اتمام کار نیازی به بادگیری نخواهد داشت.

انواع میله پاسلانماز بر اساس ساختار

به لحاظ ساختاری میله ها در انواع مدل اهرمی، چرخشی، نوک تیز، گرد و دم ماهی تولید و روانه بازار می شوند. هر کدام از این مدل ها ویژگی خاص خود را دارند و برای کاربری هاب خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

میله های اهرمی

بر اساس ساختار اهرم مانندی که دارد برای قسمت های باز شده، سقف و کاپوت مورد استفاده قرار می گیرد.

میله های چرخشی

میله چرخشی دسته ای دیگر از میله پاسلانماز است که صافکار از آن برای قسمت هایی که دارای فضای حرکتی به سمت بالا و پایین است مورد استفاده قرار می دهد. در واقع برای قسمت های دوبل گزینه ای مناسب می باشد.

انواع میله پاسلانماز بر اساس ساختار
انواع میله پاسلانماز بر اساس ساختار

میله های دم ماهی (قاشقی)

برای بخش هایی که دسترسی سختی دارند و صافکار به راحتی نمی تواند دست خود را حرکت دهد، میله های دم ماهی به لحاظ ساختار مناسبی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع میله پاسلانماز بر اساس جنس

میله پاسلانماز را معمولا از جنس فولاد با درصدهای مختلف می سازند تا با ساختار مستحکم خود به خوبی بتواند عملیات ترمیم و تعمیر را انجام دهد. آلیاژ فولاد هر چه که از کیفیت بالاتری برخوردار باشد معمولا سبک وزن تر است و صافکار راحت تر می تواند از آن استفاده نماید سوئیس، ترکیه، چین، تایوان، هلند و ایران از کشورهای تولید کننده میله پاسلانماز در سرتاسر دنیا هستند.

مشاهده مطلب
پنل صافکاری و انواع ان
انواع میله پاسلانماز بر اساس جنس
انواع میله پاسلانماز بر اساس جنس

مزایای استفاده از میله پاسلانماز

میله های صافکاری معمولا به صورت 25، 32، 54، 55 و 60 تکه با سری و اندازه های مختلف تولید و روانه بازار می شوند. همچنین از نظر ساختاری همان طور که بیان نمودیم می توانند به صورت قاشقی، نوک تیز، گرد، تخت، دم ماهی و … باشند تا صافکار متناسب با نوع آسیب دیدگی بتواند برای تعمیر و ترمیم فرورفتگی اقدام نماید. تنوع در طرح و همچنین سری های قابل تعویض این امکان را به صافکار می دهد تا نقاط مختلف یک خودرو اعم از کاپوت، سقف، گلگیر، درب و صندوق عقب را به شکلی بهتری صاف نماید. میله های تولیدی دارای جنسی از فولاد هستند که به دلیل استحکام بالا، وزن سبک و همچنین ضد زنگ بودن از کاربرد و قابلیت بسیاری در حرفه صافکاری برخوردار می باشند.

قیمت میله پاسلانماز

هر صافکاری که می خواهد صافکاری بدون رنگ را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، در طول فرایند تعمیر به میله پاسلانماز نیاز پیدا خواهد کرد. میله های صافکاری امکانی را فراهم می آورند تا اپراتور در کوتاه ترین زمان بتواند به شکلی موثر برای ترمیم و هموار نمودن فرورفتگی ها اقدام نماید. برای آن دسته از افرادی که در پی خرید این نوع از ابزارآلات هستند باید بگوییم که قیمت آن تحت تاثیر پارامترهای مختلفی از جمله کشور سازنده، تعداد پارچه، جنس و … بالا و پایین می گردد. به عنوان مثال میله های ساخت وارداتی در مقایسه با نمونه های داخلی به دلیل موضوع ارز گرانتر هستند. از این رو به طور دقیق نمی توان قیمتی مشخص را بیان نمود.

مزایای استفاده از میله پاسلانماز
مزایای استفاده از میله پاسلانماز

خرید اینتزنتی میله پاسلانماز از ایتال صنعت

میله پاسلانماز از کاربردی ترین و پرمصرف ترین ابزارآلات در حرفه صافکاری به حساب می آید. از این رو بسیاری از صافکاران مایل به خرید این نوع وسیله هستند تا بتوانند کار صافکاری را به شکل بهتری انجام دهند. در همین راستا فروشگاه آنلاین ایتال صنعت زمینه ای را برای این عزیزان فراهم آورده تا در بستر اینترنت به راحتی بتوانند محصول مد نظر خود را از نظر مشخصات فنی، قیمت و … بررسی کنند و در صورت پسند آن را خریداری نمایند. همچنین مجموعه ایتال صنعت این آمادگی را دارد تا مشتریان خود را قبل از اقدام به خرید، مشاوره و راهنمای کند.

مشاهده مطلب
گیره چسبی صافکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *